اخبار

خداحافظی دکتر نکومنش پس از دو دوره ریاست/ دکتر اسفنده به سرپرستی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران منصوب شد

بسپار/ ایران پلیمر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر مسعود اسفنده را به سمت سرپرست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران منصوب کرد.

 

بیشتر بخوانید: دکتر نکومنش: تولید مقاله، زبان اعتراض محققان به مدیران صنعت کشور است!

 

متن حکم انتصاب دکتر زلفی گل خطاب به دکتر اسفنده به شرح ذیل است:

«جناب آقای دکتـر  مسعود اسفنـده

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی  و بنا بر پیشنهاد معاون محترم پژوهشی  به موجب این حکم به سمت “سرپرست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران” منصوب  می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید. انتظار می‌رود که با توکل به خداوند متعال مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه را به شرح ذیل به انجام برسانید:

 

بیشتر بخوانید: اختصاصی بسپار/ گفت و گوی بسپار با دکتر مهدی نکومنش، ریاست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران: به امید روزی که پترودلارها نباشند …

 

گسترش پژوهش‌های نیاز محور و جهت دهی تحقیقات به سمت حل نیازهای حال و آینده کشور

تعریف طرح‌های کلان ملی مورد نیاز کشور در حوزه پلیمر و پتروشیمی و اجرای آنها از طریق همکاری با ذی نفعان و بازیگران بخش‌های خصوصی و دولتی

ارتباط مستمر با صنایع مرتبط برای ارائه مشاوره و حل مسائل موجود بر سر راه تولید محصولات استراتژیک

ایجاد فضا، شرایط و مشوق‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زیر ساختهای پژوهشگاه، تعامل و تکامل هم افزا و برد-برد برای اجرای پروژه‌های مشترک

ارتباط مستمر با گروه‌ها و دانشکده‌های مرتبط دانشگاه‌های کشور و استفاده از ظرفیت آنها برای انجام طرح‌های کلان ملی

همکاری تخصصی  و مرتبط در اجرای موفق نظام ایده‌ها و نیازها (نان)

استفاده از ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان پسا دکتری برای اجرای طرح‌های کاربردی و توسعه‌ای دارای بهره بردار بالقوه و بالفعل

توجه ویژه به تجاری‌سازی دستاوردهای علمی، تحقیقاتی، فناوری و نوآوری از طریق مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری

ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی آزمایشگاهی در قالب بسترها و شبکه‌های ملی

شناسایی و همکاری مؤثر با انجمن‌های علمی و دانشمندان و پژوهشگران در حوزه مأموریت‌های پژوهشگاه

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله ‌العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

 

بیشتر بخوانید: دکتر مهدی نکومنش، رییس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، استاد نمونه کشوری شناخته شد

 

دکتر مسعود اسفنده (1344 دزفول) دانش آموخته رشته مهندسی پلیمر، عضو هیئت علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران است و پیش از این  مسئولیت معاونت‌های اداری، مالی و پژوهشی این پژوهشگاه را برعهده داشته است.

وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات و زحمات دکتر مهدی نیکومنش، رئیس سابق پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در زمان تصدی مدیریت این پژوهشگاه قدردانی کرد.

 

دکتر مهدی نکومنش در دوران تصدی خود ارتباط بسیار خوبی با رسانه های تخصصی داشت. گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر برای ایشان و رییس فعلی آرزوی موفقیت روزافزون دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا