اخبار

فعالیت شعب منتخب بانکی/ خدمات حضوری در بانک‌های کشیک نداریم

بسپار / ایران پلیمر دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی اعلام کرد: با وجود تعطیلی همه بانک‌ها در دو استان تهران و البرز، تعداد اندکی از بانک‌ها همانند روزهای تعطیل ایام نوروز به صورت کشیک فعال هستند اما خدمات حضوری نداریم.

در پی تعطیلی تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از امروز تا یکشنبه هفته آینده کلیه شعب بانک‌های دولتی و خصوصی نیز در این مدت تعطیل شدند.

براین اساس، تمامی خدمات بانکی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و سامانه‌های بانکی چون پایا، ساتنا و چکاوک نیز فعال خواهند بود که بدین منظور، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم جهت تامین اسکناس کافی در دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها در روزهای تعطیل پیش رو، انجام شود، ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا و نحوه تمدید ضمانت نامه های صادره سامانه سپام ریالی در ماه‌های تیر و مرداد سال جاری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

علاوه براین، علیرضا قیطاسی گفت: تعداد اندکی از بانک‌ها همانند روزهای تعطیل ایام نوروز به صورت کشیک در سایت بانک‌های مربوطه اعلام می‌شود تا با توجه روزهای پایانی ماه و سررسید پرداخت حقوق‌های شاغلین و بازنشستگان، اقدامات لازم انجام داده شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، تاکید کرد که خدمات حضوری در تعطیلات پیش رو داده نمی‌شود.

وی افزود: با وجود تعطیلی همه بانک‌ها (دولتی و خصوصی) در دو استان تهران و البرز، برنامه ریزی‌ها صورت گرفته و شعبی بدین منظور مشخص شده است تا حقوق کارکنان دولت به موقع پرداخت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا