اخبار

خرید سهام شرکت Clear Lam توسط Sunoco در جهت گسترش ظرفیت تولید فیلم های سدگر انعطاف پذیر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Sonoco که شرکتی پیشرو در زمینه ی تولیدات بسته بندی محسوب می شود از امضای توافق نامه ای برای خرید 100 درصد سهام شرکت بسته بندی Clear Lam Packaging, Inc خبر داد. 

شرکت Clear Lam Packaging, Inc شرکتی است که به صورت خانوادگی اداره میشد و درآمد سالیانه ای بالغ بر 170 میلیون دلار را دارا بود. این شرکت، تولیدکننده ی فیلم های بسته بندی پلاستیکی بود. این شرکت تولیدات مختلفی برای صنایع گوشتی، بسته بندی انواع پنیر، مواد خوراکی روزانه، شیرینی، غذاهای از پیش آماده، آجیل ها، میان وعده ها و … را انجام میداد. 

طبق گفته ی مدیر عامل شرکت Sonoco خرید سهام این شرکت کمک خواهد کرد تا بسته بندی های انعطاف پذیر جهانی تر شده و عملکرد پلاستیک های گرماشکل دهی شده بهبود یابد.
اضافه شدن به شرکت Clear Lam این امکان را ایجاد می کند تا فیلم های انعطاف پذیر با خواص سدگری بسیار مناسبی تولید شوند. این بسته بندی ها می توانند برای غذاهای تازه و یا از پیش آماده شده بسیار مورد استفاده قرار گیرند.
طبق گفته ی یکی از اعضای شرکت Sonoco دلیل خرید سهام از شرکت Clear Lam، تداوم این شرکت در تولید فیلم های بسته بندی سدگر عنوان شده است. 

او اضافه کرده است که این اتفاق کمک می کند تا بهتر به نیازهای مشتری پاسخ داده شود. شرکت Sonoco همواره علاقمند بوده است تا از تخصص های مختلف در اتمسفر بسته بندی بهبودیافته استفاده نماید چراکه معتقد است چنین تولیداتی از دانش عمیق پایه ای نشات می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا