اخبار

خرید سهام پتروشیمی روسی Sibur توسط یک پتروشیمی در چین

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، پتروشمی چینی Sinopec با خرید 10% از سهام پتروشیمی Sibur واقع در روسیه نه تنها روابط کاری خود بین دو شرکت را بهبود می‌بخشد بلکه این سرمایه‌گذاری خبر از عمیق‌تر شدن همکاری دوطرفه بین دو کشور دارد. این سرمایه‌گذاری ارزش افزوده دوجانبه‌ای برای دو شرکت بهمراه خواهد داشت و جایگاه این دو شرکت را در بازار استحکام می‌بخشد.

رئیس شرکت Sinopec اعلام داشت:”مدل تجارت پتروشیمیایی دو شرکت Sibur و Sinopec تکمیل کننده هم می‌باشند. این دادوستد در راستای اهداف استراتژیک ما بمنظور توسعه تجارت مواد پتروشیمیایی در خارج از کشور است. این همکاری به تنوع محصولات پتروشیمیایی و ثبات در تامین آنها کمک شایانی خواهد نمود.

رئیس شرکت Sibur نیز اظهار داشت:” تصمیم شرکت Sinopec جهت خرید سهام شرکت Sibur نشان از موفقیت بخش مدیریت در تبدیل این شرکت به یک شرکت پیشگام در زمینه فرایند گاز و مواد پتروشیمیایی دارد. با امضای این قرارداد و هم‌افزایی ایجاد شده بین دو شرکت، Sibur به سطح جدیدی در بازار جهانی خواهد رسید.”

در حال حاضر، همکاری شرکت Sinopec در راه‌اندازی مجتمع شیمیایی گاز (GCC) معطوف خواهد شد. شرکت Sibur قصد دارد با اجرای پروژه GCC گاز اتیلن و بسپارهای قابل حصول از آن را به مرحله تولید برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا