اخبار

خمیر های بر پایه نانو لوله کربنی جهت پوشش ها معرفی شد

بسپار/ ایران پلیمر سال گذشته شرکت Grace Continental Korea تولید خمیر های نانو لوله کربنی تک دیواره را با موفقیت آغاز کرد. این محصولات با نام تجاری TUBALL MATRIX و جهت کاربرد در سیلیکون ها به بازار عرضه شدند. پاسخ مثبت مشتریان شرکت را تشویق کرد تا خمیر های بر پایه نانو لوله خود را توسعه داده و تولید خمیر های TUBALL MATRIX جهت استفاده در کامپوزیت ها , پوشش ها و رزین ها را آغاز کند.

این فناوری بوسیله OCSIAL برای ساده سازی حمل و نقل نانو لوله های کربنی تک دیواره توسعه داده شده است.

بر خلاف بیشتر افزودنی های استاندارد حتی مقادیر بسیار کم خمیر های TUBALL ( از 0.1 درصد به بالا) برای دستیابی به سطوح رسانایی مورد نیاز , بهبود خواص مکانیکی و حفظ رنگ کافی می باشد. بعلاوه استفاده از TUBALL MATRIX نیازی به تجهیزات اضافه یا تغییر در فرمولاسیون ندارد و با یک فرآیند تولید استاندارد قابل استفاده می باشد. به گفته Viktor Kim در منطقه آسیا-اقیانوسیه تولید کنندگان در حال انتقال از افزودنی های آنتی استاتیک استاندارد به نانو لوله های کربنی تک دیواره می باشند. Grace Continental مفتخر است که تولید نانو لوله های کربنی جهت سیلیکون ها را تجاری سازی کرده است.

Grace Continental محصولات بی همتایی جهت سایر کاربرد های با عملکرد بالا نیز توسعه داده است. برای مثال فیلم های آنتی استاتیک و شفاف PSA این شرکت نیازمندی های صنایع الکترونیک را بطور کامل بر آورده می سازد و به کاهش هزینه ها کمک می کند. سیلیکون های LSR و HCR رنگی و رسانای شرکت Grace جهت قطعات اتومبیل و صنایع الکترونیک هوشمند مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا