اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ خوش بینی اعضای VDMA (آلمان) به رشد صنعت ماشین­ آلات پلاستیک و لاستیک در سال 2021/ رایفن هاوزر: انتظار داریم امسال حجم سفارشات و معاملات مثبت باشد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بر اساس نظرسنجی ­ها، شرکت­های عضو VDMA انتظار دارند حجم معاملات و سفارشات آن­ها در سال 2021 مثبت باشد. Ulrich Reifenhäuser رئیس انجمن تجارت ماشین ­آلات لاستیک و پلاستیک در VDMA بیان کرد، در نیمه­ ی ­دوم 2020، تقاضا برای ماشین ­آلات لاستیک و پلاستیک تغییر زیادی در همه ­ی نواحی داشته است. این تغییر در چین و آلمان مثبت بوده است. همچنین میزان سفارش این ماشین ­آلات در نیمه­ ی اول سال 2021 نیز بسیار خوش­بینانه است.

این موضوع در مبادلات تجاری نیز قابل مشاهده است. تقریبا نیمی از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده ­اند معتقدند که میزان مبادلات تجاری آن­ها در نیمه ­ی اول 2021 افزایش خواهد داشت. همچنین بیشتر افراد معتقدند که در نیمه­ ی دوم این سال نیز رشد تجاری بیشتری ایجاد خواهد شد.

Thorsten Kühmann، مدیر عامل انجمن ماشین ­آلات لاستیک و پلاستیک در این باره بیان می­ کند، در چنین شرایطی عجیب نیست که شرکت­ها در نیمه­ ی اول 2021 کارکنان جدیدی را استخدام می­ کنند. به نظر می­رسد صنعت ماشین ­آلات لاستیک و پلاستیک سال تجاری موفقی را پیش رو دارد. ما این پیشرفت را در ماه­ های آینده مشاهده خواهیم کرد و امیدواریم که این آرزو به تحقق بپیوندد.

با وجود بحرانی شیوع ویروس کرونا که در سال 2020 ایجاد شد، ولی صنعت ماشین­ آلات لاستیک و پلاستیک خیلی زود خود را احیا کرد. به طوری که از اکتبر میزان تقاضا در این صنعت دوباره افزایش پیدا کرد. رشد تجاری این صنعت در سال 2020 نسبت به 2019 برابر 7% بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا