اخبار

داناکنترل در ایران پلاست: Wittman یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ربات ماشین آلات تزریق در اروپا

حسین هاشمی مدیرعامل شرکت دانا کنترل نماینده انحصاری شرکت Wittmann اتریش در ایران پلاست 2017 درباره شرکت wittmann گفت: این شرکت تقریبا از 41 سال پیش توسط دکتر ورنر ویتمن تأسیس شد و با اختراع آب نما که کنترل کننده ی گردش آب در قالب که درواقع نمایشگر دما و کنترل کننده دبی گردش آب قالب های دستگاه تزریق پلاستیک بود کارشان را شروع کردند.

این شرکت پس از چندسال با تولید محصولات متنوع دیگر مثل خشک کن مواد، سیستم های انتقال مواد، ترکیب مواد، دوزینگ مواد به فعالیتش ادامه داد. همچنین می توان گفت بزرگترین تولیدکننده ربات های دستگاه های تزریق اروپا است در حال حاضر به خاطر دقت و سرعتی که این نوع از ماشین آلات دارد بسیار خوشنام و جهانی است تا جاییکه حتی محصولاتشان در کشورهایی مثل امریکا، کانادا، مکزیک و کره جنوبی و ژاپن ارائه شده است و در بسیاری از این کشورها کارخانه تولیدی برای تأمین این تجهیزات دارند.

هاشمی در پاسخ محصولاتی که در این دوره ارائه کردند گفت: ما در ایران پلاست 2017 سعی کردیم که محصولات متنوعی از این شرکت از جمله ربات های اسپروپیکر، ربات های سه محورکه مربوط به دستگاه تولید ظروف IML است را ارائه دهیم. نوآوری همیشه در محصولات ویتمن به چشم می خورد به طوری که امسال ما علاوه بر محصولاتی که اشاره کردم یک dryer را در این ایران پلاست عرضه کردیم که یک خشک کن بسیار پیشرفته با حداکثر راندمان و حداقل مصرف انرژی است که توانسته بهترین نوع خشک کن در صنعت اروپا باشد.

وی درباره این دوره نمایشگاه ایران پلاست و استقبال بازدید کنندگان داخلی و خارجی گفت: من فکر می کنم این دوره ایران پلاست یکی از بهترین دوره های چند سال اخیر بوده است و دلائل آن هم یکی زمان برگزاری است که به نظر من خیلی مناسب است چراکه در شروع نیمه دوم سال قرار گرفته و صنعت به خصوص در ایران در نیمه دوم سال حرکت و پویایی بیشتری دارد. دلیل دیگر قرار دادن روزهای نمایشگاه در وسط هفته است و به همین دلیل مزیت خوب آن اینست که کسانی که واقعا در این صنف کار می کنند و خریدار واقعی هستند بازدیدکنندگان این نمایشگاه را تشکیل می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا