اخبار

درآمد علی‌بابا در هر دقیقه چه قدر است؟

بسپار می نویسد، امروز، روزی خاص برای مردم چین به حساب می‌آید. روزی که به مناسبت آن فروشندگان آنلاین نیز کالای خود را با تخفیف زیاد در اختیار مشتریان می‌گذارند. علی‌بابا که از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های چین به شمار می‌رود نیز از این فرصت بهره برده و توانسته در ۸ دقیقه یک میلیارد دلار درآمد کسب کند.

امروز مصادف با یکی از بزرگ‌ترین مناسبت‌ها برای مردم چین است. در این روز فروشندگان آنلاین نیز سعی می‌کنند با ارائه‌ی پیشنهادات مناسب، مردم را برای خرید کالاهای خود ترغیب کنند. علی‌بابا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با ارائه‌ی پیشنهادات ویژه توانسته در ۸ دقیقه اول معادل یک میلیارد دلار فروش داشته باشد.

این عدد تا اواسط روز به ۹ میلیارد دلار رسیده است که برابر با فروش علی‌بابا در تمام ۲۴ ساعت این مناسبت در سال گذشته است. دومین کمپانی بزرگ تجارت الکترونیک در چین، JD.com اعلام کرده که امروز ۱۴ میلیون سفارش خرید دریافت کرده است.

نتایج این حجم عظیم فروش آنلاین در سایر نقاط دنیا نیز احساس می‌شود. برای مثال تعداد سفارشات از چین برای خرید محصولات یک کمپانی تولید کننده‌ی پودر شیر خشک در استرالیا به قدری زیاد بوده که این شرکت موجودی کافی برای پذیرش سفارش از کشور مادری خود را برای امروز نداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا