اخبار

درخواست نماینده VDMA آلمان در ایران

بسپار می نویسد، آرام رزاقی مدیر پروژه در گروه مشاورین آرا نماینده اتحادیه ماشین سازان پلاستیک و لاستیک آلمان VDMA در ایران گفت: ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و امید به موفقیت روزافزون کشور عزیزمان ایران در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در دوران پسابرجام، همانگونه که مستحضرید سر‌فصل جدیدی در روابط اقتصادی و صنعتی ایران و کشورهای جهان آغاز گردیده است.

عطف به آغاز مجدد فعالیت انجمن ماشین‌سازان صنعت لاستیک و پلاستیک آلمان (VDMA) در ایران و برگزاری همایشی تجاری و فنی در آذر‌ماه سال 94، به اطلاع می‌رساند این انجمن جهت تبیین سیاست‌ها، استراتژی‌ها و برنامه‌های کاری خود در نظر دارد مطالعه بازار جامعی را در صنعت لاستیک و پلاستیک ایران انجام داده تا براساس نتایج آن بتواند چشم اندازی را برای 200 عضو خود ترسیم نماید. 
در این راستا گروه مشاورین آرا به عنوان شرکت مشاور و همراه VDMA در حال تهیه این مستند می‌باشد. لازم به ذکر است که اهمیت حضور و مشارکت در این مطالعه بازار و ارائه اطلاعات صحیح حائز اهمیت بوده و بسیاری از تصمیمات آتی انجمن ماشین سازان صنعت لاستیک و پلاستیک آلمان (VDMA)، اعضای این انجمن، سازمان‌ها و موسسات مالی و اعتباری، انجمن‌ها و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر مبنای این اطلاعات شکل می‌گیرد.

علاقمندان می توانند درصورت تمایل برای تکمیل فرم به آدرس های زیر مراجعه کنند.

 فرم مربوط به واردکنندگان و تولیدکنندگان صنعت لاستیک و پلاستیک

http://goo.gl/forms/SJ73q1CPkX
فرم مربوط به تولید کنندگان قطعات و محصولات پلاستیکی
http://goo.gl/forms/tmwLDTJJu3
ضمنا خلاصه‌ای از این مطالعه بازار در اختیار شرکت‌هایی که فعالانه همکاری نمودند قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا