اخبار

در آستانه ایران پلاست از اخبار فعالیت ها و نوآوری های خود به ما بگویید/ روزهای بد را چگونه می گذرانیم؟

بسپار/ ایران پلیمر  گروه مجلات بسپار اعلام کرد به رغم روزهای دشوار اقتصادی کشور برای همه گروه ها خصوصا تولیدکنندگان و در حوزه پلیمرها به طور ویژه تنگناها و کلاف گوریده تامین مواد اولیه، مایلیم تا با انعکاس فعالیت ها و نوآوری های تلاشگران این عرصه یک بار دیگر نقش خود را به عنوان رسانه، در کنار صحبت از کمبودها و کاستی ها، از امیدها نیز بگوییم. هر چند کورسویی باشند. فاصله میان حاکمیت و ملت هر چه قدر که باشد، نباید نقش فرد فرد جامعه را در عبور از این دوران خطیر فراموش کرد. 
ما برای آنها که به سختی در این شرایط برای سرپا نگاه داشتن واحد تولیدی خود و تک تک کارکنان خود در تلاش هستند، ارزش و اعتباری بی حد قایل هستیم. این رسانه می خواهد در این مسیر برای این گروه در حد بضاعت خود کارساز باشد. پس، از فعالیت های خود برای ما بگویید تا در رویداد نمایشگاهی پیش رو، صرفنظر از تمام انتقادهایی که به آن دارید و داریم بتوان از پتانسیل های آن برای تقویت صنعت پلیمر کشور در این وانفسا بهره برد. 

در شماره ویژه ای که پیش از نمایشگاه منتشر خواهیم کرد و در روزهای نمایشگاه پوشش خبری رایگان برای معرفی کار و حرفه شما در برنامه ماست. 
از این راه ها می توانید با خبرنگاران ما در تماس باشید: 

[email protected]
02177533158-02177523553

ای دی تلگرام @basparmag
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا