اخبار

در راستای تامین کامل تقاضای PVC پتروشیمی بندرامام اورهال خود را به سال آینده موکول کرد

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، عرضه PVC از سوی پتروشیمی بندر امام با توجه به نیاز بازار براساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال تداوم خواهد داشت.


 مسئول تنظیم بازار دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی اظهار کرد: پتروشیمی بندر امام اورهال واحد PVC خود را به سال آینده موکول کرده است و با همکاری این شرکت برنامه ریزی لازم برای تامین نیاز های صنایع پایین دستی انجام شده است.

مرضیه طهماسبی افزود: با پایان اورهال مجتمع های پتروشیمی نوری و اروند در هفته های آتی، عرضه محصولات این دو مجتمع به حالت عادی باز خواهد گشت و به ویژه با شروع تولید پتروشیمی نوری و افزایش خوراک پتروشیمی پلی پروپیلن جم ،نیاز های صنایع پایین دستی به پلی پروپیلن تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر این که با همکاری بورس کالای ایران و نیز مجتمع های پتروشیمی نیاز داخلی به محصولات پتروشیمی با توجه به نیاز ها در حال تامین است، گفت: به طور کامل تحولات بازار را رصد می کنیم و قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با در نظر گرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود.

وی پیشتر نیز با اشاره به این که حفظ منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفتر صنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همان طور که بار ها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازار های مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

منبع:ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا