اخبار

در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل انجام شد: امضای تفاهم نامه ایجاد شهرک صنعتی مرزی ایران و جمهوری آذربایجان

بسپار/ ایران پلیمر در ادامه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل و در جلسه شورای اداری این استان تفاهم نامه ای میان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و استانداری اردبیل برای احداث شهرک صنعتی مرزی ایران و جمهوری آذربایجان به امضا رسید.

عزیزالله قربانی عضو هیات مدیره، معاون توسعه منابع انسانی و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در خصوص مفاد این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در 5 ماده و با محوریت تعهدات شهرک های صنعتی ایران و استانداری اردبیل تنظیم شده است.

وی افزود: این تفاهم نامه با تامین اعتبار 60 درصدی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و 40 درصدی استانداری اردبیل از محل اعتبارات بودجه های عمرانی استانی به امضا رسیده است.

معاون شهرک های صنعتی ایران اضافه کرد: استانداری اردبیل در چارچوب همکاری های مشترک اقتصادی، تجاری، علمی و فناوری، کارگروهی را با دعوت از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و نماینده دولت جمهوری آذربایجان تشکیل خواهد داد تا شهرک صنعتی مورد نظر عملیاتی شود.

قربانی تصریح کرد: طرفین تفاهم کردند پس از تامین زمین و واگذاری اراضی ملی از طرف مراجع مرتبط و آماده شدن زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی فوق، مطابق قانون و مقررات حاکم بر شرکت شهرک های صنعتی از جمله دستورالعمل حق بهره‌برداری، واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه‌گذاری صورت پذیرد.

 

شاتا

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا