اخبار

در Fakuma ارایه شد: افزودنی های لغزشی سیلیکونی مخصوص فیلم های BOPP

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد،  شرکت Dow Performance Silicones که بخشی از شرکت جهانی DowDuPont Materials Sciences می باشد، در نمایشگاه Fakuma 2017 یک فناوری جدید را بر اساس آنچه که از Dow Corning به ارث برده است معرفی نمود. این فناوری مخصوص فیلم های پلی پروپیلن در دو سو جهت یافته یا BOPP  می باشد. با معرفی این فناوری محدوده ی تولید محصولات این شرکت گسترش یافته است.

این فناوری جدید که در Fakuma 2017 معرفی شد، افزودنی لغزشی (Slip additives) نام دارد. این افزودنی چالش های مربوط به فرآیند BOPP را در تولید انواع بسته بندی ها از بین برده و عملکرد فیلم ها را بهتر می کند. معمولا افزودنی های لغزشی نوعی روان کننده محسوب شده که از اصطکاک کاسته و موجبات لغزش را فراهم می نمایند. تولیدات این شرکت ضد مهاجرت روی سطح بوده و در شرایط دمایی سخت و در طول مدت زمان طولانی لغزش پایداری را فراهم می آورد. علاوه برا این ها، این محصول جدید، قادر است تولیدات را مقرون به صرفه نماید. 
شرکت Dow در Fakuma 2017 فناوری اخیر تولید خود در افزودنی های 43-821 را نیز معرفی کرد. این محصول یک افزودنی تاخیر انداز شعله بوده که می تواند برای انواع پلی آمیدها مورد استفاده قرار گیرد. این افزودنی با PA6 و PA 66 امتزاج پذیر بوده و موجب کاهش افزودنی های تاخیرانداز اشتعال آلی فسفری در این آمیزه ها می شود. افزایش تاخیراندازهای شعله ی فسفری موجب نقص در عملکرد این آمیزه ها شده و آن را تضعیف می نماید. علاوه بر این در کاربردهای در تماس با اتصالات الکتریکی و الکترونیکی باعث خوردگی محصولات می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا