اخبار

دستکش هایی که سرعت عمل را بالا می برند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت ATG یکی از تولید کنندگان دستکش قصد دارد تا از مواد و فناوری Dyneema Diamond متعلق به شرکت DSM برای ساخت دستکش‌های کار استفاده نماید. این دستکش‌ها بسیار نازک و در عین حال در هنگام لمس خنک بوده و در زمان کار سرعت عمل دست را نسبت به نمونه‌های مشابه بالا می‌برد.

شعبه این شرکت در سری لانکا با استفاده از فناوری DuraTech خود، قصد کاهش هزینه‌های استفاده از این دستکش از طریق افزایش طول عمر رفتگی آنها را دارد. علاوه بر این شرکت ATG با همکاری با Skin Health Alliance از تطابق این دستکش‌ها با پوست اطمینان حاصل می‌نماید.

محصول Dyneema با استفاده از الیاف پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا (UHMWPE) تهیه شده که بر اساس ادعای شرکت DSM استحکام آن 15 برابر فولاد و 40 برابر الیاف آرامید برآورد شده است. سایر کاربردهای این محصول در جلیقه‌های ضد گلوله و لباس‌های نظامی می‌باشد.

شرکت DSM محصول Dyneema را در کارخانه‌ خود واقع در شهرهای Greenville و Heerlen تولید می‌نماید. این شرکت بعنوان تولید کننده محصولات شیمیایی و پلاستیکی بوده و فروش سالانه آن بیش از 10 میلیارد دلار می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا