اخبار

دستگیری اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پلاستیک

بسپار/ ایران پلیمر به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، روز گذشته تعدادی از اعضای  هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پلاستیک، نایلون، مشمع و ملامین تهران در محل این اتحادیه دستگیر و و بازداشت شده اند.

به گفته منابع آگاه روز گذشته  تعدادی ا ز اعضای  هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پلاستیک، نایلون، مشمع و ملامین تهران به دلیل تخلفات مالی در مجموعه اصناف دستگیر شدند.

گفته شده که این افراد با اسامی برخی از اعضای زیر مجموعه خود تناژ بالای مواد پتروشیمی دریافت می‌کردند و سپس آن را در بازار آزاد به فروش می‌رساندند. این منبع آگاه می‌گوید: سه تن از این اشخاص در ادوار گذشته، توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی رد صلاحیت شده بودند، که مشخص نیست چگونه وبه چه دلیل نظریه پلیس نظارت بر اماکن عمومی توسط اصناف تهران وکشور وهمچنین سازمان صنعت ومعدن مورد بی توجهی قرار گرفته است.

 

۱۵ ماه سهمیه بنده را خوردند!

در تماس با یکی از مالباختگان مطلع شدیم این افراد با کد اقتصادی اعضای اتحادیه اقدام به کلاهبرداری می‌کردند. وی می‌گفت، ۱۵ ماه و هر ماه ۱۰ تن با کد اقتصادی بنده مواد اولیه پتروشیمی خریداری می‌کردند، در حالی که هر موقع برای دریافت مواد اولیه به اتحادیه یا پتروشیمی سر می‌زدم عنوان می‌کردند که مواد اولیه وجود ندارد.

این مالباخته عنوان کرد: وقتی به اتحادیه مراجعه کردم و پرینت کد اقتصادی را گرفتم متوجه شدم که سهمیه بنده را حدود ۱۵ ماه دریافت می‌کردند. کارخانه بنده به خاطر مواد متضرر شده است اما این اشخاص سهمیه بنده را دریافت کردند.

هنوز موفق به تماس با رئیس اتاق اصناف تهران نشدیم. شبکه خبری تهران نیوز این خبر را نه تایید و نه تکذیب می‌کند در صورت به دست آوردن اطلاعات بیشتر متعاقبا اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا