اخبار

دستیابی Solvay به پلی آمیدهای پایه زیستی مخصوص تجهیزات پزشکی و الکترونیکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر گونه های Kalix به دسته ای از پلی آمیدها اطلاق می شود که تولید شده اند تا در ساخت قطعات الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرند. شرکت Solvay اخیرا موفق شده است که انواع کاملا گیاهی را از آن ها تولید کند. با این کار می توان مواد پایه نفتی را با روغن های گیاهی جایگزین کرد.

گونه های Kalix  که پلی امیدهایی عملکرد بالا شناخته می شوند معمولا برای ساخت قطعات ساختاری الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند.این محصولات در واقع آمیزه هایی هستند که با انواع افزودنی ها و پرکننده ها مخلوط شده و دهه ها مورد استفاده قرار گرفته اند. چنین موادی در صنعت بسیار مورد استفاده بوده و دارای استحکام مضاعف، سفتی و مقاومت شیمیایی هستند.

استفاده از این مواد در مقایسه با سایر مواد بسیار آسانتر است چراکه به دمای فرایندی کمتری نیاز داشته و به گونه ای طراحی شده است که جریان پذیری بهتری داشته باشد. کنترل این مواد حین قالب گیری اسانتر بوده و تولید را بهبود می بخشد.

از سال ۲۰۱۳ یکی از گونه های این محصولات که ۱۰۰ درصد پایه زیستی بود با نام Kalix 2000 وارد بازار شد. در حال حاضر یکی دیگر از گونه های این محصول با نام Kalix 1000 نیز وارد بازار شده است. این محصول نیز ۱۰۰ درصد از پایه ی گیاهی و از روغن کرچک تولید شده است. این تولیدات در جهت پاسخگویی هرچه بیشتر به نیازهایی مشتریانی بود که تمایل داشتند از مواد پایه گیاهی استفاده کنند.

در سال ۲۰۱۷ گونه ی Kalix 5950 نیز مخصوص تجهیزات الکترونیکی پزشکی وارد بازار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا