اخبار

دعوت به حضور در هیات تجاری همراه رییس جمهور به ایتالیا و فرانسه

بسپار به نقل از وبگاه اتاق بازرگانی ایران می نویسد، اتاق ایران در نظر دارد همزمان با سفر ریاست جمهوری  به کشورهای ایتالیا و فرانسه یک هیات تجاری به سرپرستی ریاست اتاق ایران، در بهمن ماه سال جاری اعزام نماید.

در این اطلاعیه آمده است:

علاقمندان به حضور در هیات یادشده می­ توانند حداکثر تا پایان وقت اداری یکشنبه 20 / 10 / 94 نسبت به تکمیل فرم پیوست اقدام نمایند.

متقاضیان بر اساس روش کار تدوین شده و اولویت ­های بخشی تعیین شده در مطالعه بعمل آمده برگزیده می­ شوند.

برگزیدگان پس از دریافت دعوتنامه، هزینه ای علی ­الحساب به مبلغ 150 میلیون ریال واریز خواهند کرد. هزینه سفر شامل بلیت هواپیما، ترانسفر، و هتل محل اقامت می­ باشد.

پس از انجام سفر، تسویه حساب صورت خواهد گرفت. عضویت در هیات رییسه تشکل­ های ملی و ثبت نام زودتر می ­تواند اولویت ایجاد کند.

ضمناً نظر به ضیق وقت، اتاق ایران مسئولیتی در خصوص عدم صدور روادید کشور هدف، برای آن دسته از متقاضیانی که از روادید شنگن برخوردار نیستند نخواهد داشت.

خواهشمند است فرم تکمیل شده را به نمابر شماره 85733333 و یا نشانی ایمیل [email protected]این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال فرمایید.

لطفاً پس از دریافت دعوتنامه از اتاق ایران، فوراً نسبت به پرداخت مبلغ اعلامی اقدام و فیش مربوطه و سایر مدارک خود شامل تصویر کارت بازرگانی، گذرنامه، و یک قطعه عکس 4 * 6 رنگی ارسال کنید.

نکته: چنانچه پرسشی غیر از موارد مندرج در این نامه مطرح است با شماره تماس 85732361 تماس حاصل نمایید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا