اخبار

ده روز تا آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه تخصصی پلاستیک و لاستیک آسیا ChinaPlas 2017/ غرفه گذاران ایرانی

بسپار می نویسد، نمایشگاه ChinaPlas 2017، بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و لاستیک در آسیا است. این نمایشگاه به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک شناخته شده و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های دنیا است. اين نمايشگاه به صورت ساليانه و یکسال در میان در شهرهای گوانگجو و شانگهای برگزار می شود. نمایشگاه یاد شده دومین نمایشگاه بزرگ دنیا در این عرصه است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین امسال به گوانگجو بازگشته است. این نمایشگاه در تاریخ 16 تا 19 می سال جاری (مصادف با 26 تا 29 اردیبهشت سال 96) برگزار خواهد شد و از ساعت 9.30 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان مشتاق باز است. نمایشگاه چاینا پلاس در مرکز نمایشگاهی واردات و صادرات چین مجتمع Pazhou در منطقه Pazhou گوانگجو برقرار خواهد بود.

نمایشگاه چاینا پلاس سال گذشته در محوطه‌ای با مساحتی بیش از 250 هزار متر مربع برگزار شده و میزبان بیش از 3300 شركت كننده از حدود 40 کشور و منطقه مختلف در دنیا بوده است. برگزارکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس تخمین می‌زنند  بیش از 140 هزار شرکت کننده از 130 کشور دنیا در این رویداد مهم صنعت پلاستیک و لاستیک مشارکت کنند. 

اين نمايشگاه هم اکنون به سکویی مهم برای واردات و صادرات ماشین‌آلات تولید پلاستیک،مواد اوليه پليمري و شيميايي، تجهیزات جانبی، راه‌حل‌های خودکارسازی (اتوماسیون) تبدیل شده است.

بازدیدکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس از طیف های گوناگون فعال در این صنعت هستند. بازدید از نمایشگاه چاینا پلاس برای فعالان صنایعی مانند صنعت خودرو، ساختمان و زیرساخت‌های شهری، مواد خام و مواد شیمیایی، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، صنایع بسته‌بندی برای مصرف‌کننده (شامل بسته‌بندی مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و کالاها)، محصولات عمومی پلاستیکی، صنعت نورپردازی و LED، تولید ماشین‌آلات، صنعت لوازم پزشکی، قالب‌گیری، بسته‌بندی، مبلمان و لوازم خانگی پلاستیکی، صنعت بازیافت و باز تولید، محصولات لاستیکی، کابل و سیم و صنایع دیگری مانند اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، وسایل ورزشی و ابزارهای دستی تجربه‌ای مفید فایده خواهد بود.

شرکت بیوتی اسکای نماینده رسمی و انحصاری این نمایشگاه در ایران است. در این دوره شرکت های بزرگ و مطرح پتروشیمی ایران از جمله شرکت پتروشیمی خلیج فارس، شرکت بازرگانی پتروشیمی ،شرکت پتروشیمی امیر کبیر، شركت پتروشيمي جم، شركت يگانه انديش نفت و همچنين انجمن محترم توليدكنندگان مستربچ و كامپاند ايران به همراه شركت هاي زير مجموعه خود شامل شركت هاي نوآوران بسپار ،پارسا پليمر شريف ،گرانول قزوين ،آميزه هاي پليمري ابهر ،پايون پليمر و پادنا پليمر براي اولين در اين نمايشگاه حضور دارند.


شايان ذكر است سازمان توسعه و تجارت ايران مجوز پاويون ايران در اين نمايشگاه را صادر نموده و از شركت كنندگان حمايت مالي مينمايد .

[EasyDNNnewsLink|123]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا