اخبار

دومین دوره جشن امین الضرب، جشن کارآفرینان و فعالان اقتصادی برگزار می شود

بسپار می نویسد، صبح روز سه شنبه 21 ام شهریور ماه در جریان نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، فراخوان دومین دوره جشن امین الضرب رونمایی شد.

 

مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران دراین زمینه گفت: سال گذشته اولین دوره جشن امین الضرب با قدردانی از کارآفرینان و چهره‌های موثر اقتصادی کشور برگزار شد و امسال نیز کمیته اجرایی به منظور برگزاری دومین دوره این جشن از شش ماه قبل فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌است.

وی ادامه داد: پس از بررسی الگوهای بین‌المللی و داخلی شاخص‌های علمی و دقیقی برای ارزشیابی فعالیت کارآفرینان کشور استخراج شده‌است. همچنین اتاق تهران در نظر داشت که در تعیین شاخص‌ها، ملاک‌های مورد نظر بخش‌خصوصی به عنوان ویژگی‌های اصلی اهدای تندیس و نشان امین الضرب نیز در نظر گرفته شود. در نهایت شاخص‌های چندگانه‌ای برای داوری و امتیازبندی فعالیت کارآفرینان کشور استخراج شد که کارآفرینان کشور با تکمیل این فرم‌ها می‌توانند خود را در معرض داوری این دوره از جشن قرار دهند.

خوانساری بیان داشت: در مرحله بعدی تیم هیات داوران متشکل از چهره‌های شناخته شده بخش‌خصوصی و اقتصاددانان نام آشنای کشور اقدام به ارزیابی فرم‌های ارسال شده از سوی کارآفرینان خواهند کرد و در نهایت 3 کارآفرین به عنوان برندگان تندیس امین الضرب، 10 صاحب‌کسب‌وکار به عنوان برندگان نشان امین‌الضرب و یک پژوهشگر اقتصادی به عنوان برنده نشان امین الضرب انتخاب و معرفی خواهند شد. در جشن امسال به طور ویژه از استارت آپ‌های موفق کشور نیز با اهدای نشان امین الضرب تجلیل خواهد شد.

خوانساری افزود: امسال همچنین به جهت پاسداشت مقام پیشکسوتان و قدردانی از زحمات آنان در عرصه اقتصادی کشور مانند سال گذشته از این گروه نیز قدردانی به عمل می‌آید.

رئیس اتاق تهران افزود: امسال در بخش جانبی این جشن، از روزنامه‌نگاران و عکاسان مطبوعاتی در حوزه اقتصادی نیز تجلیل خواهد شد که بزودی فراخوان این بخش نیز متشر خواهد شد.

رئیس اتاق تهران بیان داشت: هدف از برگزاری دومین دوره جشن امین‌الضرب تکریم جایگاه کارآفرینی در کشور و تشویق جوانان به حضور در این عرصه و پشتیبانی از کارآفرینان کشور است.

لازم به یادآوری است که کارآفرینان، اقتصاددانان و پژوهشگران می‌توانند از طریق تکمیل فرم ثبت نام در جشن امین الضرب حضور پیدا کنند. مهلت ثبت نام و ارسال فایل‌های رزومه و شاخص‌ها تا 20 مهرماه تعیین شده‌است.

برای تکمیل فرم‌ها اینجا را کلیک کنید.

 منبع:اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا