اخبار

دومین روز حضور هیات ایرانی در ونزوئلا و برپایی نمایشگاهی از محصولات دانش‌بنیان

بسپار / ایران پلیمر در دومین روز حضور هیات ایرانی در ونزوئلا، نمایشگاهی از دستاوردهای ۸۲ شرکت دانش‌بنیان برپا شد.

در دومین روز حضور هیات فناوری ایران در ونزوئلا، نمایشگاه اختصاصی محصولات دانش‌بنیان و خلاق ایرانی در این کشور برگزار شد.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور وزرای صنعت، ICT، کشاورزی، بهداشت و علوم این کشور و ۳۵۰ نماینده از شرکت‌های فناور ونزوئلا بوده است.

در این سفر ۸۲ شرکت دانش‌بنیان و خلاق در حوزه‌های فناورانه سلامت، دارو و تجهیزات پزشکی، کشاورزی، بیوتکنولوژی، صنایع خلاق، فناوری اطلاعات و مخابرات، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی و پتروشیمی حضور دارند و طی این نمایشگاه برگزاری بیش از ۵۰۰ نشست تخصصی رودررو تنظیم شده است.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مهدی قلعه نوی، رییس مرکز تعاملات بین‌الملل و حسین اسفندیاری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری در این سفر حضور دارند.

این هیات با هدف توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان ایران‌ساخت روز گذشته سه‌شنبه ۲۲ شهریور وارد کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد تا با برپایی نمایشگاه اختصاصی محصولات ایران‌ساخت و فراهم کردن زمینه مذاکرات رودررو میان شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های فناور ونزوئلایی، بازار فناورانه ایران را در این کشور رونق دهد.

 

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا