اخبار

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، مدیرعامل جدید شرکت سهامی نمایشگاه ها شد/ و یک انتصاب دیگر در وزارت صمت

بسپار/ایران پلیمر وزیر صنعت، معدن و تجارت طی احکامی جداگانه مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی و همچنین مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران را منصوب کرد.

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت طی احکامی جداگانه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران را منصوب کرد.

در احکام مربوط به این انتصابات از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت حسن زمانی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و سید عبدالله سجادی جاغرق نیز به سمت هیات مدیره و مدیرعامل صندوق صمانت صادرات ایران منصوب شدند.

 

سوابق مدیر جدید شرکت سهامی نمایشگاه ها

حسن زمانی متولد ۱۳۳۷ در شهر ملایر در استان همدان است و پیش از این در 2 دوره پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی نماینده حوزه انتخابیه ملایر بوده و در  دوره نهم و دهم مجلس نیز مشاور ویژه و اجرایی علی لاریجانی رییس مجلس وقت بوده است.
در کارنامه زمانی، علاوه بر نمایندگی مجلس در دو دوره، سوابق مشاور رئیس و معاون دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی از سال 1387 به بعد، مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، رئیس هیأت امنای صندوق رفاهی سازمان صدا و سیما، عضو شورای ایثارگران سازمان صدا و سیما و حضور در معاونت حقوقی وزارت صمت نیز ذکر شده  است.
زمانی دارای دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه صنایع و معادن است و درسوابق کاری خود، عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رئیس کار گروه نظارت بر واگذاری استقلال و پرسپولیس، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران، صاحب امتیاز نشریه آوای ملایر و مدیرمسئول نشریه ایثار را دارد.
وی  همچنین سوابق دیگری شامل رئیس واحد حسابرسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کل کشور، عضو هیأت مدیره حمل و نقل کشور، معاونت اداری و مالی حمل و نقل کشور، معاونت بازرگانی خارجی حمل و نقل کشور، رئیس هیأت مدیره حمل و نقل اتحادیه تعاونیهای کشور،.کفیل نمایندگی حوزه انتخابیه نطنز و قمصر را در کارنامه خود دارد.
در سوابق سیاسی زمانی نیز عضو حزب جمهوری اسلامی، عضو حزب اعتدال و توسعه، عضو شورای مرکزی اصولگرایان، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اعلام شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا