اخبار

دو واحد صنعتی پلیمر در استان البرز به بهره برداری می‌رسند

بسپار/ایران پلیمر رییس سازمان صمت البرز از افتتاح شش واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال ۶۷۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۱۰۶ میلیارد تومانی در هفته دولت خبر داد.

 رامین ربیعی روز شنبه پنجم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در استان البرز شش واحد صنعتی در این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۰۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۶۷۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: افتتاح واحدهای صنعتی عمران صنعت قرن و پیشرو توسعه وستا در شهرستان نظرآباد و همچنین بهره برداری از واحد صنعتی سیلانه سبز، شهر آرا کارن پارس، آوند چوب آریا و افتتاح شرکت پلی اتیلن گستران در شهرستان اشتهاد در دستور کار سفر یک روزه معاون وزیر صمت به استان البرز است.

این مسئول توضیح داد: معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از شرکت پیران پلیمر پارس و دنیلی در شهرک های صنعتی کوثر و اشتهارد در شهرستان اشتهارد بازدید خواهد داشت و در پایان سفر در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: شرکت شهرآرا کارن پارس در زمینه تولید کامپاند، گرانول پلیمری و تولید نوار، صفحه و ورق از پی وی سی با سرمایه گذاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای ۸۰ نفر اشتغال زایی مستقیم داشته است.

وی گفت: شرکت پلی اتیلن گستران در زمینه تولید انواع ژئوممبران و لوله های تک جداره گاز و آب از پلی اتیلن فعالیت می کند که میزان سرمایه گذاری آن حدود ۲۰۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی آن برای بیش از ۲۰ نفر به صورت مستقیم است.

ایسنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا