اخبار

دکتر شیرین شکوهی: کنفرانس مستربچ و کامپاند فرصتی برای انتشار دانش فنی و پژوهش های کاربردی است

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، دکتر شیرین شکوهی عضو هیات علمی پژوهشگاه صنعت نفت: ویژگی علمی و مهم کنفرانس مستربچ و کامپاند این است که شرکت ها دانش و اطلاعات فنی خود را در دسترس علاقمندان قرار می دهند.
خانم دکتر شیرین شکوهی عضو هیات علمی پژوهشگاه صنعت نفت: ویژگی علمی و مهم کنفرانس مستربچ و کامپاند این است که شرکت ها دانش و اطلاعات فنی خود را در دسترس علاقمندان قرار می دهند. این خیلی خوب است که کارهای پژوهشی که انجام می دهیم منتشر شود، چرا که از دوباره کاری جلوگیری می شود و این مهم در کنفرانس سال گذشته اتفاق افتاد.

پژوهشگاه صنعت نفت این امکان را دارد که در ایام برگزاری کنفرانس و نمایشگاه مستربچ و کامپاند تور بازدید از آزمایشگاه ها و تجهیزات خود را برگزار نماید. در حال حاضر ما بیشترین خدمات خود را به شرکت های صنعتی ارایه می نماییم، روزانه چندین نمونه برای شناسایی و تحلیل از شرکت های صنعتی برای ما می آید و ما فرمولاسیون این مواد را پیدا کرده و در اختیار شرکت ها قرار می دهیم تا آنها بتوانند آن را بومی سازی کنند.

همچنین شرکت هایی که امکان تست ندارند، نمونه های خود را برای ما می فرستند. مشاوره و ارائه خدمات به صنعتگران کار تخصصی ما است. در زمینه کار مرتبط به تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند: آزمایشگاه اختلاط، کارگاه های اکسترودر تک پیچه، دوپیچه و مخلوط کن دائمی داریم. ما برای شناسایی هم از دستگاه های DSC, TGA,و IR استفاده می کنیم. به همین خاطر در تمامی زمینه ها می توانیم پاسخگوی صنعتگران از جمله اعضاء انجمن باشیم.

منبع:انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا