اخبار

دکتر علی اصغر صباغ الوانی، سرپرست پژوهشگاه استاندارد شد

بسپار / ایران پلیمر معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در آیین تکریم و معارفه رییس پژوهشگاه استاندارد گفت: پژوهشگاه استاندارد تکیه گاه سازمان ملی استاندارد ایران است.
دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم  با تقدیر از تلاش های ارزشمند دکتر فرزانه انصاری، به رزومه قوی دکتر صباغ اشاره کرد و گفت: با روحیه انقلابی ایشان انتظار می رود در دوره جدید مدیریتی پژوهشگاه استاندارد، طرحی نو دراندازد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به تبیین برنامه های علمی و پژوهشی در اسناد بالادستی و قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت: این پژوهشگاه باید احیاء شده و نوآوری و خلاقیت را در فضای زیست بوم نظام استاندارد سازی راهبردی کشور شکل دهد.

فرزانه انصاری، رییس سابق پژوهشگاه استاندارد در این مراسم با اشاره به جایگاه پژوهشگاه استاندارد به عنوان بازوی علمی سازمان استاندارد گفت: در مدت مسئولیت خود در این پژوهشگاه، سعی کردم با اجرای برنامه‌های راهبردی سطح علمی و زیرساخت های عملیاتی را در این مجموعه ارتقاء دهم.
وی ضمن تقدیر از توجه و حمایت رییس سازمان ملی استاندارد ایران از پژوهشگاه استاندارد و انتصاب شایسته دکتر علی اصغر صباغ الوانی به عنوان سرپرست پژوهشگاه، از همکاری اعضای هیات علمی، اساتید، نخبگان و همکارانش در این مدت تقدیر کرد.
وی که از شهریور ۱۳۹۷ به سرپرست پژوهشگاه استاندارد منصوب شد، تا کنون به انجام وظیفه مشغول بود.

در ادامه دکتر علی اصغر صباغ الوانی، سرپرست پژوهشگاه استاندارد با تبریک ورود به قرن جدید ابراز امیدواری کرد خدمات به نحوی شایسته و مطلوب پیش رود که آیندگان به نیک از آن یاد کنند.

دکتر صباغ،  عضو هیات علمی و استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دارای دکترای مهندسی پلیمر رنگ است.

گروه رسانه ای بسپار برای وی آرزوی موفقیت روزافزون دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا