اخبار

دیدار جمعی از مصرف کنندگان محصول پلی کربنات پتروشیمی خوزستان از این مجتمع

بسپار/ ایران پلیمر روز گذشته و در دمایی که 47 درجه سانتی گراد در ماهشهر به ثبت رسید، جمعی از صاحبان صنایع قطعه سازی کشور در صنعت پلی کربنات به دعوت دکتر صالح احمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان از این مجتمع بازدید کردند. سردبیر گروه رسانه ای بسپار نیز در این سفر گروه را همراهی کرد. 

 

تولیدکنندگان بزرگ قطعات و مجموعه های خودرو، قطعات الکتریک و همچنین تولیدکنندگان ورق های پلیمری در این بازدید و نشست های تخصصی فردی با مدیرعامل و سایر مدیران مجتمع حضور داشتند. 

 

در جلسه اختتامیه این بازدید نکاتی از سوی حاضرین طرح و مدیرعامل پتروشیمی در خصوص پیگیری آنها قول مساعد داد. 

دکتر صالح احمدی در این جلسه اطمینان داد که عرضه مداوم و مستمر از سوی این مجتمع ادامه خواه  داشت و در هر شرایطی اولویت با تامین داخلی خواهد بود. وی با اشاره به بهینه سازی های انجام شده در ماه های فروردین و اردیبهشت از به ظرفیت رسیدن این مجتمع و تولید افزون بر ظرفیت اسمی خبر داد (میزان عرضه هفتگی این شرکت در بورس کالا نیز از 180 تن به بالای 300 تن رسیده است)..

بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی تولیدکنندگان طریقه تامین و خرید پلی کربنات از بورس کالا بود که درخواست کردند سازوکارمستفیمی برای خرید از خود مجتمع ایجاد شود و حذف دلال ها از بازار رقم بخورد. برخی علیرغم تایید ارتقای کیفیت محصولات پتروشیمی خوزستتان در ماه های ایر معتقد بودند که هنوز برای موازنه کیفیت و قیمت با رقبا این مجتمع باید کار زیادی انجام یدهد.   

 

به نظر می رسد این جلسه با نگاه مثبت دست درکاران صنعت پلیمر به مجموعه تامین کننده همراه بود، هر چند انتظاراتی وجود داشت که به طور مستقیم به مجموعه منتقل شد. 

 

واحد آمیزه سازی مجتمع نیز آمادگی خود را برای تولید سفارشی آمیزه های مختلف پلیمری بر پایه پلی کربنات و سایر پلیمرها اعلام کرد. 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا