اخبار

دیدار چهره به چهره با گردانندگان گروه مجلات بسپار در نمایشگاه رنگ و رزین تهران

بسپار می نویسد، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت از ۱۶ آذرماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


 مهشید منفرد، مدیر اجرایی نمایشگاه یاد شده که توسط شرکت بانیان امید برگزار می شود، گفت: در این نمایشگاه ۲۷۰ شرکت داخلی و ۱۵۰ شرکت خارجی از کشورهای سوئیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، اندونزی، تایوان، اوکراین، امارات، ترکیه، چین، اسپانیا، هند، فرانسه، هلند، سوئد، مالزی، انگلیس، کره‌جنوبی، آمریکا، هند، روسیه، هلند، لبنان، تایلند، استرالیا، اسلوانی و … درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و حضور پررنگی خواهند داشت.
 ‎‎

به گفته وی، شورای سیاستگذاری براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهداف دولت مبنی بر ترغیب ورود کالاهای سرمایه‌ای، ماشین‌آلات، ابزار و مواد اولیه به جای محصولات تمام شده از خارج کشور، نهایت سعی خود را به عمل آورده تا نمایشگاه مزبور رویدادی باشد در مسیر توسعه زیرساخت‌های صنعت و اقتصاد کشور تا محلی برای ورود کالاهای مصرفی و تمام شده که باعث مقابله سرمایه‌گذاران و صنعتگران خواهد شد.

 

در طول 16 دوره برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین، هیچگاه در خصوص شورای سیاستگذاری و افراد و مجموعه های احتمالی موثر و تصمیم ساز در آن سخنی به میان نیامده و دست کم بسپار به عنوان یکی از رسانه های پر مخاطب این حوزه هرگز در این خصوص مطلع نبوده است. امید است مدیران برگزاری نمایشگاه شفاف سازی لازم را در این مورد داشته باشند که کاری بسیار در خور قدردانی خواهد بود. 

 

گروه مجلات بسپار با ویژه نامه پوشرنگ خود در این نمایشگاه در سالن خلیج فارس (44-1) غرفه شماره  12  حضور دارد و بی صبرانه در انتظار دیدار با مخاطبان خود می باشد. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا