اخبار

دید و بازدید اعضای انجمن صنایع همگن پلاستیک و مراسم افطاری/ 23 فروردین در هتل پارسیان اوین

بسپار/ایران پلیمر انجمن صنایع همگن پلاستیک (استان تهران) در اطلاعیه ای صاحبان صنعت پلاستیک را برای دید و بازدید نوروزی و مراسم افطار دعوت کرد. در این دعوتنامه آمده است:

اندکی بیش از آغاز بهار و بهاران می گذرد، زمستان گذشته و بوی باد نوروزی دگر بار مشاممان را می نوازد و عطر ماه مهمانی خدا همه جا پیچیده است. بار دیگر همچون سالیان گذشته که انجمن صنایع همگن پلاستیک مبتکر و پیش قدم در برگزاری این سنت زیبا بوده است و پس از گذشت دوسال از همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی تمامی اجتماعات این بار هم انجمن صنایع همگن پلاستیک پیش گام برگزاری و شروع مجدد این سنت دیرینه باشد لذا مراسم دید و بازدید نوروزی انجمن صنایع همگن پلاستیک بهانه ای می شود که همکاران عزیز و اعضای محترم با توجه به مشغله زیاد بتوانند از احوالات همکاران خود با خبر شده و دیداری تازه کنند و برای پیشبرد و تعالی صنعت پلاستیک (با همه مشکلات و موانع)عزمشان را مصمم تر کنند.

امسال نیز همانند سالیان گذشته با پیگیری بسیاری از اعضاء محترم روز
سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه سال ١۴٠١ (۱۴٠١/٠١/٢٣)
در هتل پارسیان اوین سالن کوه نور طبقه دوم ساعت ١٩

میزبان قدوم شما دوستان و سروران گرامی بوده که حضور شما موجب رونق بخشیدن به این مراسم خواهد بود. جهت اطلاعات بیشتر و هماهنگی و اعلام حضور خود با دفتر انجمن تماس حاصل فرمایید.

88757211
88757212
88757213

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا