اخباراخبار ویژه

دیسپرسیون‌های رنگدانه جدید شرکت کلارینت و چالش‌های کاهش قدرت رنگدهی بازفرمول نویسی

بسپار/ایران پلیمر کلرینت یک خط جدید از دیسپرسیون رنگدانه مهندسی شده برای رنگ‌همانندی دقیق با نام Hostatint SI را راه اندازی کرده است که در کاهش زمان و قیمت مرتبط با رفرمولاسیون بچ به بچ نقش دارد. این دستاورد جدید دستیابی به پاسخ‌های مورد نیاز به فرمولاتورها که در صنعت، خودرو، انبارداری و دیگر زمینه‌های پوشش‌های محافظ کار می‌کنند را تسریع می‌بخشد.
سازگاری با زمینه‌های پوشش‌های صنعتی
این دیسپرسیون رنگدانه یکی از اساسی‌ترین چالش‌های کارخانه‌های آمریکای شمالی مرتبط با رنگهای پایه حلالی و پوشش‌ها که بیشترین زمینه مصرف این محصول در صنعت هستند را هدف قرار داده است. این محصول اولین راه حل “آماده استفاده” برای کم کردن مشکلات ایجاد شده به دلیل ناسازگاری با زمینه‌های متنوع پوشش‌های صنعتی مانند قدرت رنگدهی ناکافی و رنگ شناور محصول نهایی یا محصولاتی با رنگهای سایشی می‌باشد.
ناسازگاری با طیف گسترده‌ای از زمینه‌های مورد استفاده با شیمی ساختار متفاوت و رنگدانه‌های با کیفیت بالای کلرینت نیازمند پروسه‌های بسیار پیچیده برای ایجاد یک قدرت رنگدهی مناسب را سبب می‌شد که به کمک دیسپرسیون رنگدانه Hostating SI این فرایند دارای پیچیدگی کمتری شده است. این موضوع باعث یکپارچگی محصول پوشش نهایی با تعویض یک بچ با بچ دیگر شده و مشکلات کمتری برای مصرف کننده دارد. عملکرد رنگ و شید رنگی ایجاد شده نیز با استفاده از این سیستم بهبود قابل قبولی داشته است.
کاهش یکسان‌سازی فرمولاسیون
دکتر رامش کومار، مدیرارشد فنی در شمال آمریکا می‌گوید: با صحبت با خریداران، ما یک نیاز واقعی در صنعت پوشش برای دیسپرسیون رنگدانه‌ها که نیازمند تهیه یک رنگ یکپارچه که به یکسان سازی در هر تغییر بچ نداشته باشد را متوجه شدیم. این محصول راه حل مناسبی برای رفع این مشکل است و به راحتی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول علاوه بر کاهش هزینه و زمان مصرفی تولید می‌تواند بهبود عملکرد رنگهای تولید شده را نیز به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا