اخبار

راه حل‌های جدید در خط تولید PET برای کمک به تولیدکنندگان نوشیدنی‌های گازدار

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، تولید کنندگان نوشیدنی‌های گازدار (carbonated soft drinks یا CSD) امروزه نیازمند خطوط تولیدی هستند که هوشمند و منعطف بوده بدون اینکه از کیفیت محصولات آن‌ها کاسته شده و بر سرعت و بهره‌وری تاثیر معکوس بگذارد. این خط تولید هوشمند و منعطف به آن‌ها کمک کرده تا مصرف منابع را کاهش داده در حالی که بهره‌وری کلی تجهیزات (Overall Equipment Efficiency یا OEE) را حفظ نماید. چنین رویکردی، کلید پیروزی صنعت CSD در دنیای پرچالش امروز خواهد بود.

در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان CSD در حال سرمایه‌گذاری بر تولید محدوده‌‌ی گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها با شیرین کننده‌های طبیعی و کم کالری، نوشیدنی‌های ورزشی و آب میوه‌های گازدار می‌باشند. در چنین بازار تولیدی بزرگی، نیاز است تا راه حل‌های هوشمندانه‌تر و نوآوری‌های بیشتری وارد خط تولیدها گردد. طبق گفته‌‌ی Damien Fournier مدیر بازاریابی محصولات CSD در شرکت Sidel:  “تغییرات سرعتی شرایط حال حاضر و نیازهای روزافزون صنعت CSD به این معنی است که تولیدکنندگان نیاز بیشتری به انعطاف پذیری در خط تولید و محصولات خود دارند.” با بیش از 40 سال سابقه در ارائه‌‌ی خدمات به تولیدکنندگان نوشیدنی‌های گازدار و بزرگترین تامین کننده‌‌ی سامانه‌های دمشی-پرکن (Blow fill)، شرکت Sidel راه حلی را به تولیدکنندگان ارائه داده است که با استفاده از آن می‌توان تمامی طول فرآیند را  به طور موثر و کارامد کنترل نمود.

متخصصان این شرکت با ایجاد خط تولید منحصر به فرد Sidel StarLite™ پایداری و مقاومت بطری‌های PET را افزایش داده در حالی که وزن بطری‌ها را کاهش و موجب صرفه جویی بسیار زیادی در مصرف انرژی می‌شود. این نوآوری شرکت Sidel می‌تواند روی خط تولیدهای قدیمی نیز اضافه شود. این خط تولید مخصوص بطری‌های 25/0 تا 3 لیتر بوده و موجب افزایش عمر بطری‌ها نیز خواهد شد. 

[EasyDNNnewsLink|231]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا