اخباراخبار ویژه

ربات‌های Spero در NPE 2024

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر یک ربات قالب‌گیری تزریقی سریع که زمان‌های چرخه را سرعت می‌بخشد، از 6 تا 10 می‌از گروه Sepro در NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، به نمایش گذاشته می‌شود.

S5-25 Speed ارتقا یافته با شتاب 63٪ سریع تر

Sepro S5-25 Speed ارتقا یافته به لطف سروو موتور و جعبه دنده قدرتمندتر در محور افقی (X) شتاب و زمان چرخه ای 63 درصد سریعتر را نشان می‌دهد. این ربات همچنین به لطف پیکربندی ورودی بالای خود، فضای کمتری را در حفره‌ی قالب گیری اشغال می‌کند. به همین دلیل برای عملیات بسته بندی ساده مانند ظروف غذا با دیواره نازک یا گلدان‌های گل مناسب است.

Sepro محصول S5-25 Speed خود را در NPE در کنار ربات5X-25  به نمایش خواهد گذاشت تا مقایسه ای بین سرعت اولی و چابکی دومی باشد. 5X-25 برای دستکاری دقیق قطعات با پیکربندی سروو پنج محوره و سروو دو محوره طراحی شده است. S5-25 Speed همچنین به لطف ویژگی Eco Air که سطح خلاء را کنترل می‌کند.

 

19 ربات Sepro در  NPE2024

به گفته این شرکت، به طور کلی، 19 ربات Sepro در NPE نمایش داده خواهند شد – شش ربات در غرفه Sepro و 13 ربات با سایر غرفه‌داران – این بیشترین تعداد رباتی است که Sepro تا به حال در یک نمایشگاه تجاری نشان داده است.

این نمایشگاه فرصتی خواهد بود تا وسعت کامل قابلیت‌های خودکارسازی Sepro به نمایش گذاشته شود. گسترده‌ترین خط صنعت از ربات‌های سه، پنج و شش محوره، که برای ماشین‌های قالب‌گیری از 20 تا 5000 تن اندازه‌گیری می‌شوند، در کاربردهای مستقل نشان داده می‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا