اخباراخبار ویژه

رسیدن میزان تجارت وکس در جهان به 12.4 میلیون دلار تا سال 2027

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بر اساس گزارش مرکز تحقیقاتی  Grand View انتظار میرود حجم تجارت جهانی وکس با رشد سالیانه ی 2.8%، تا سال 2027 بهمیزان 12.4 بیلیون دلار برسد. رشد تجارت را می توان متاثر از گسترش سریع حوزه های کاربردی مانند رنگ و پوشش، مواد آرایشی و بهداشتی و تولید شمع دانست. به طور کلی این صنعت با افزایش تقاضا برای محصولات مصنوعی در جهان، رشد بیشتری پیدا می کند.

علاوه بر این، قابلیت این مواد به عنوان یک عامل نرم کننده در رزین های مهندسی یکی دیگر از عوامل رشد تجارت در این حوزه است. دودسته ی کلی از این مواد وجود دارند، وکس های سنتزی و وکس هایی طبیعی.

از نظر حجم مصرف، وکس های طبیعی در سال 2019 در بیشترین حجم مصرفی قرار داشتند و انتظار میرود این روند در سال هایپیش رو نیز ادامه داشته باشد. به دلیل تقاضای زیاد وکس های سنتزی در صنایع پوششی، چسب های مذاب، شمع سازی، جوهرهایچاپ، لمینیت و روان کننده های PVC، پیش بینی می شود رشد سالیانه ی این محصول بین سال های 2020 تا 2027 سرعت بیشتریداشته باشد. در قاره ی آسیا و اقیانوسیه، به ویژه در کشورهای هند و چین، که استاندارهای زندگی در آن جا در حال افزایش است،انتظار میرود این صنعت رشد بیشتری را تجربه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا