اخبار

رشد بازار الاستومر اتیلن-پروپیلن تا سال 2021

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، بازار الاستومر اتیلن-پروپیلن به شدت به رونق صنایع ساختمانی و صنعت خودرو وابسته است. این الاستومر بعد از پلی ­بوتادین و استایرن-بوتادین رابر (SBR) از جمله لاستیکهای پر مصرف محسوب می­شود. 

الاستومر اتیلن-پروپیلن در مقابل ازن و شرایط آب و هوایی مختلف دوام بالایی دارد و ضمن پایداری در دماهای بالا در دماهای پایین نیز انعطاف پذیری خود را حفظ می­کند. به دلیل دانسیته پایینتر این الاستومر امکان بارگذاری بالای پرکننده در آن وجود دارد. مهمترین نامهای تجاری فعال در زمینه تولید این الاستومر Keltan، Norde و Royalene است و محصولات آنها در صنایع ساختمانی، خودرو و سیم و کابل و تایر و لوله مورد توجه هستند.

مصرف الاستومر اتیلن-پروپیلن در تولید بدنه خودرو و درب و پنجره، رادیاتور و لوله آب گرم عامل محرکی برای رشد بازار این بسپار می­باشد. همچنین بازارهای نوظهور نیز اثر زیادی بر افزایش تقاضا و تولید این محصول دارند. رشد اقتصادی در آمریکای شمالی و اروپا و همچنین رشد بازارهای آسیا و اقیانوسیه سبب شده تا کارشناسان اقتصادی آینده روشنی برای این بسپار تا سال 2021 پیشبینی نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا