اخبار

رشد بازار جهانی مستربچ‌های افزودنی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، طبق تحقیقات انجام گرفته توسط Research and Markets اندازه‌ی بازار مستربچ‌های افزودنی تا سال 2021 حدود 3/4 میلیارد دلار معادل شاخص شش درصدی CAGR از سال 2016 تا 2021 خواهد بود. نیاز به محصولاتی پیشرفته و ماندگار بازار مستربچ‌های افزودنی را به جلو می‌راند. انواع مستربچ‌های افزودنی شامل انواع ضدمیکروبی، ضداکسنده، تاخیرانداز اشتعال و … می‌باشد. یکی از دیگر از دلایل رشد این مواد استفاده از آن‌ها در بسته بندی‌های سبک و سنگین است.

نیاز مبرم به افزودنی‌های ضد میکروبی به دلیل رشد مصرف پلاستیک‌ها در مصارف روزمره می‌باشد. علاوه بر این، مستربچ‌های افزودنی در بسیاری از تولیدات صنعتی نظیر ساخت و سازهای ساختمانی، خودروسازی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مستربچ‌های تاخیر انداز اشتعال برای جلوگیری از آتش و یا تاخیر جرقه‌زدن در کاربردهای مذکور بسیار پر طرفدار هستند و به منظور عملکرد مناسب حین فرآیندکاری پلاستیک به آن افزوده می‌شوند.

کشورهای مناطق آسیا اقیانوسیه سریع ترین رشد مصرف این مواد را دارا هستند. از بین این کشورها، چین بزرگرترین مصرف کننده به خصوص در صنایعی همچون خودروسازی، بسته بندی و … می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا