اخبار

رشد بازار پلاستیک‌های گرمانرم تقویت شده با الیاف پیوسته تا انتهای سال 2020

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، بر اساس پیش‌بینی‌های صورت پذیرفته آینده بازار پلاستیک‌های گرمانرم تقویت شده با الیاف پیوسته (CFT) مثبت ارزیابی شده است. از جمله مصارف CFT می‌توان به کاربرد در صنعت هوافضا و خودرو اشاره کرد. به گزارش Lucintel، انتظار می‌رود بازار جهانی CFT با رشد 9/6 درصدی بین سالهای 2020-2015 توسعه یابد. دلایل اصلی رشد این بازار افزایش نفوذ این مواد در صنعت هوافضا و خودرو عنوان شده است. زیرا این صنایع به دنبال محصولات سبک، قابل بازیافت و دوستدار محیط‌زیست می‌باشند. در بازار CFT، از الیاف کربن و شیشه به عنوان اصلی‌ترین تقویت‌کننده‌‌ها و بسپارهای پلی‌آمید، پلی‌پروپیلن، پلی‌اترایمید، پلی‌فنیلن سولفید و پلی‌اتراترکتون به عنوان مهم‌ترین بسترهای بسپاری یاد شده است.

صنعت هوافضا در دوره پیش‌بینی شده بزرگترین بازار از حیث ارزش و صنعت حمل و نقل نیز به عنوان بزرگترین بازار از حیث حجم مواد مصرفی معرفی شده‌اند. توسعه مدل‌های نوین هواپیماها از یک سو و ایجاد کاربردهای جدید در صنعت هوافضا و خودرو از سوی دیگر عامل اصلی رشد این دو بازار مطرح شده‌اند.

منطقه آمریکای شمالی بزرگترین بازار CFT را به خود اختصاص خواهد داد. منطقه آسیا/اقیانوسیه نیز به دلیل افزایش تقاضای CFT در محصولات ورزشی، خودرو و محصولات صنعتی از رشد قابل توجهی برخوردار خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا