اخبار

رشد بازار پلی لاکتیک اسید تا سال 2019

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، طبق بررسی‌ها و مطالعات صورت گرفته توسط Micro Market Monitor بازار جهانی پلی لاکتیک اسید از ارزش 305 میلیون دلار در سال 2014 به 851/5 میلیون دلار در سال 2019 خواهد رسید. این رشد مصرف معادل با شاخص CAGR 22/8 درصد طی این 5 سال خواهد بود.

افزایش نیاز به محصولات صنعتی نهایی یا مواد اولیه برخی از کامپوزیت ها از جنس PLA و همچنین تمایل شرکت‌های تولیدکننده این محصولات به استفاده از مواد زیستی، موجب رشد مصرف این ماده شده است. آمریکای شمالی بزرگترین بازار این محصولات را داراست. پلی لاکتیک اسید یکی از اصلی ترین مواد اولیه برای بسیاری از کاربردهای صنعتی نظیر بسته بندی مواد غذایی، دارویی، خودرویی، کشاورزی و … می‌باشد.

پلی لاکتیک اسید یک پلیمر گرماسخت زیست تخریب پذیر بوده که از لاکتیک اسید به دست می‌آید. بخش بسته بندی مواد غذایی بیشترین مصرف این مواد را به خود اختصاص می‌دهد. بسته بندی‌های زیستی به خصوص در مواد غذایی، نوشیدنی، بسته بندی‌های دارویی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته بندی‌های پایه زیستی از لحاظ عملکرد و کیفیت ارزش بیشتری دارند. اضافات محصولات کشاورزی و افزودنی‌های طبیعی برای ساخت الیاف استفاده شده که در فرمول بندی بسپارهای زیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این الیاف می‌تواند در فرمول بندی‌های PLA مصرفی در کاربردهای بسته بندی مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا