اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ رشد سالانه 12 درصدی برای سرنگ ها و ویال های از پیش پرشده

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر سازمان جهانی بسته بندی دارویی Tjoapack در یک خط بسته بندی جدید برای سرنگ‌ها و ویال‌های از پیش پر شده در مراکز تولید خود در اروپا و ایالات متحده سرمایه‌گذاری کرده‌است. در این خط تولید که اخیرا مورد تایید قرار گرفته‌است، قابلیت بسته بندی سرنگ‌های از پیش پر شده با دستگاه ایمنی یا بدون آن وجود دارد و سایر درخواست‌های مشتری را نیز  می‌توان اضافه کرد.

تقاضای مشتریان برای سرنگ‌های از پیش پر شده با نرخ رشد مرکب سالانه 11.95 درصد از ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ رشد می‌کند.  این شرکت با استفاده از این سرمایه گذاری به عنوان بخشی‌ از سرمایه گذاری‌ها و توسعه‌های اخیر در این تجارت گسترده، پیشنهاد‌های بسته بندی یکپارچه‌ی خود را افزایش خواهد داد.

معاون توسعه تجارت و بازاریابی شرکت می‌گوید:” فشارها برای توسعه واکسن‌ها و درمان‌های بیماری کرونا به رشد زیاد بازار سرنگ‌های از پیش پر شده کمک کرده‌است. با گسترش بازار، این سرمایه گذاری گام مهمی برای رفع نیازهای رو به رشد مشتریان خواهد بود. راه حل‌های بسته بندی برای تحویل ایمن و موثر در محصولات دارویی، موضوعی اساسی محسوب می‌شود و بسته بندی خط سرنگ‌های از پیش پر شده کمک می‌کند تا محصولات بیشتری با خیال راحت به بازار عرضه شوند.”

این شرکت که در بسته بندی اولیه و ثانویه‌ی مواد خوراکی و مواد تزریقی تخصص دارد، ظرفیت خود را با افزودن ده فضای تولید جدید دو برابر کرده‌است و وسعت تاسیسات هلندی خود را تا ‌اندازه ی ۲۴۰۰ متر مربع نسبت به سال گذشته افزایش داده‌است. این خط تولید ظرفیت بسته بندی ۱۲ میلیون ریال در سال را دارد و یک خط بسته بندی کاملا خودکار ایجاد کرده‌است. تاکنون ۱۸ خط بسته بندی مختلف در این مرکز در هلند احداث شده‌است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا