اخبار

رشد 5/4 درصدي بازار پلاستيك‌هاي تقويت شده با الياف كوتاه تا سال 2021

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد،بر اساس پيش‌بيني‌هاي صورت پذيرفته، آينده بازار پلاستيك‌هاي گرمانرم تقويت شده با الياف كوتاه (SFT) مثبت ارزيابي شده و استفاده از آن در كاربردهايي نظير سامانه‌هاي حمل و نقل، صنعت الكترونيك، صنعت ابزارآلات الكتريكي و وسايل مصرفي روندي افزايشي خواهد داشت.

 به گزارش Research and Markets، بازار جهاني اين محصول بين سالهاي 2016 تا 2021 با نرخي معادل 5/4 درصد رشد خواهد داشت. دلايل  اصلي رشد اين بازار قابل بازيافت بودن، سهولت فرايندسازي و قابليت ساخت هندسه‌هاي پيچيده با اين محصول عنوان شده است. مواد خام اصلي اين بازار از الياف (الياف شيشه و كربن) و رزين (پلي‌آميد، پلي‌پروپيلن و پلي‌بوتيلن ترفتالات) تشكيل شده است. در اين بين، مصرف SFT در سامانه‌هاي حمل و نقل بيش از ساير كاربردها رشد خواهد داشت.

انتظار مي‌رود منطقه آسيا/اقيانوسيه بعنوان بزرگترين بازار اين محصول در چند سال آينده باقي مانده و در دوره پيش‌بيني شده بيشترين ميزان رشد نيز در اين منطقه صورت بپذيرد. دلايل اصلي رشد در اين بازار، رشد در صنايع توليدكننده محصولات مصرفي و تمركز بيشتر بر استفاده از مواد با كارايي بالا در صنعت عنوان شده است. بمنظور توسعه بازار SFT نوآوري در مواد مورد استفاده از عوامل كليدي برشمرده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا