اخبار

رنگ الوان هم 30 کانکس به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب اهدا کرد

بسپار / ایران پلیمر می نویسد: شرکت الوان در چهار چوب مسئوليت هاي اجتماعي خويش 30 عدد كانكس به مردم حادثه ديده شهرستان سرپل .ذهاب و روستاهاي اطراف آن اهدا كرد

به گزارش روابط عمومي شركت الوان با تصويب مديريت عامل و هيأت مديره این شركت و نيز همياري كليه پرسنل خير اين شركت سفارش 30 عدد كانكس جهت اهدا به هموطنان عزيز مناطق زلزله زده داده شد. همچنين در ساخت اين كانكس ها تلاش گرديد كه كيفيت عالي ساخت مورد توجه جدي قرار گيرد. از اين جهت مواردي همچون درب كانكس ها كه معمولا كيفيت مناسبي ندارند به طور جدا گانه با محصولات upvc  سفارش داده شد. عايق بندي مناسب، استفاده از تير آهن در پايه كانكس ها و استفاده از ضد زنگ در بدنه از موارد ديگري بود كه در ساخت اين كانكس ها با نظرات كارشناسان شركت الوان انجام پذيرفت.
در مرحله نخست كاروان اهدايي كانكس ها شامل 17 كانكس و يك حمام 4 چشمه روز جمعه به شهرستان سرپل ذهاب رسيد و با همكاري دكتر فرهاد تجري، نماينده مردم اين شهر، افرادي كه در اولويت قرار داشتند شناسايي و كانكس ها به آنان در حضور نمايندگان الوان اهدا گرديد.

 

بسپار به نوبه ی خود از این شرکت و سایرین که در این مدت در راستای مسوولیت های اجتماعی خود قدم های موثری برداشتند، قدردانی می کند.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا