اخبار

رنگ دهنده‌ها، جاذب‌های UV و ضد اکسنده‌های جدید مخصوص سامانه‌های پلی اورتان

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Miliken اخیرا موفق به دستیابی به فناوری‌های افزودنی‌های بسپاری کاملا فعالی شده است که بر بهبود عملکرد، افزایش زیبایی‌های ظاهری و حفظ کیفیت طولانی مدت سامانه‌های پلی اورتانی تمرکز دارد. دستیابی به تمامی این فناوری‌ها بدون استفاده از مواد VOC و FOG بوده است.

فناوری‌های بسپاری Miliken بر پایه‌ی زنجیرهایی است که به گروه OH ختم می‌شوند. این زنجیرها 100 درصد در فوم‌های پلی اورتان، لاستیک‌ها و پوشش‌ها فعال عمل می‌کنند. این مواد به عنوان افزودنی در مراحل نهایی تولید PU مورد استفاده قرار گرفته و در طول زمان دستخوش تغییر نشده و هیچ گونه مهاجرتی نخواهند داشت.

رنگ دهنده‌ی Reactint : این محصول 100 درصد همگن و مایع بوده و با تمام سامانه‌های پلی اورتان امتزاج پذیر است. این محصول دارای استحکام رنگ زیادی بوده و می‌تواند برای پاسخ سریع به نیاز بازار، به صورت بر خط حین تولید مورد استفاده قرار گیرد. شرکت Miliken عملکرد این محصول را در کاربردهای اپوکسی نیز مورد بررسی قرار داده است. در کاربردهای اپوکسی رنگ ایجاد شده توسط این محصول شفاف تر و قوی تر است.

محصول Milliguard™ AOX  مخصوص فوم‌های پلی اروتان : استفاده از این افزودنی از ایجاد برشتگی (Scorch) و زرد شدن فوم‌های پلی اتر و پلی استر جلوگیری  می‌کند. چنین عملکردی در لاستیک‌ها و TPU نیز به اثبات رسیده است. استفاده از این افزودنی از زرد شدگی پس از قرار گیری در معرض NOx نیز جلوگیری می‌کند.

محصول Milliguard AOX مخصوص پایدارسازی پلی ال‌ها  : استفاده از این افزودنی پایداری و عملکرد فوم را بهبود می‌بخشد.

محصول Milliguard UVX : استفاده از این افزودنی در کاربردهای TPU و PU موجب بهبود عملکرد پس از قرار گیری محصول در برابر UV می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا