اخبار

رنگ دهنده های نارنجی دارای هالوژن اندک برای اخطار در خودروهای هیبریدی و برقی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Clariant که شرکتی پیشرو در زمینه ی تولید مواد شیمیایی خاص می باشد، با تولید محصولاتی ویژه توجه خودروسازان چینی را به خود جلب کرده است. یکی از این محصولات رنگ نارنجی اخطار دهنده دارای رنگ دانه ی کنترل شده ی دارای هالوژن اندک برای رنگ دهی به اجزای تجهیزات الکتریکی با ولتاژ بالا است. از این محصول در وسایل نقلیه ی هیبریدی نیز می توان استفاده کرد.

طبق قوانینی که جامعه ی بین المللی مهندسین خودروساز (SAE International) و انجمن تولیدکنندگان تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی آلمان (ZVEI) منتشر کرده است، نارنجی به عنوان یک کد رنگ بحرانی برای سامانه های ولتاژ بالا معرفی شده و شناخته می شود. طبق استانداردهای جاده ای و بزرگراهی چین نیز نارنجی در کابل های پرفشار چشم گیر در جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد. 
رنگ دانه ی جدید تولیدی شرکت Clariant دارای عملکرد بالا و هالوژن اندک بوده و برای تولیداتی نظیر کابل های شارژ، اتصال دهنده های برق و سوییچ ها مورد استفاده قرار می گیرد. 
علاوه بر این، شرکت Clariant رنگ دانه های سرعت بالای PV نیز تولید نموده است که مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد. تولید این رنگدانه امکان تولید پلی کربنات های رنگارنگ و آمیزه های پلی کربنات/ABS را برای کاربردهای خودروهای برقی فراهم می آورد. استفاده از این نوع خاص از رنگدانه هیچگونه تاثیر منفی بر تاخیراندازهای شعله فرمول بندی نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا