اخبار

رنگ هایی با 6 برابر خواص ضدخوردگی تولید می شوند

بسپار می نویسد، یک شرکت تولیدکننده رنگ، با امضاء قراردادی با تولیدکننده گرافن، قصد دارد کیفیت محصولات رنگی خود را با استفاده از گرافن بهبود دهد. اوایل سال 2017 طیف جدیدی از محصولات این شرکت وارد بازار می‌شود.

به گزارش ستاد فناوری نانو، شرکت اپلاید گرافن متریالز (AGM) که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گرافن در جهان است، قرارداد همکاری با شرکت جیمز بریگز (James Briggs) امضا کرده است تا در قالب آن به توسعه محصولات گرافنی بپردازند.

این دو شرکت در حال حاضر برنامه توسعه محصولات خود را آغاز کرده‌اند تا به زودی بازار حوزه محصولات گرافنی را توسعه دهند. براساس این توافق‌نامه، جیمز بریگز از مواد گرافنی در محصولات فعلی رنگ استفاده می‌کند تا کیفیت و عملکرد آن‌ها را بهبود دهد. این شرکت می‌تواند با استفاده از گرافن مقاومت به خوردگی را در رنگ‌ها افزایش دهد.

انتظار می‌رود طیف جدیدی از محصولات در اوایل سال 2017 به بازار عرضه شود. در کنار این همکاری مشترک، این دو شرکت قصد دارند روی توسعه محصولات روانساز کار کنند؛ محصولاتی که به دلیل استفاده از گرافن، خواص اصطکاکی بهبود یافته‌ای دارند.

تیم پاف از مدیران شرکت جیمز می‌گوید: «ما می‌خواهیم که اولین شرکت شیمیایی و پوشش‌دهی باشیم که از این مزیت در فناوری‌های جدید خود استفاده می‌کند. شرکت AGM به دانش قابل توجهی در حوزه گرافن رسیده که ما مشتاقیم از آن برای بهبود کیفیت محصولات خود استفاده کنیم.»

AGM اعلام کرد که جزئیات این توافقنامه براساس مطالعات پیشین این دو شرکت تنظیم شده؛ مطالعاتی که روی بهبود خواص خوردگی پوشش‌ها با استفاده از گرافن انجام شده‌است.

یک شرکت بی‌طرف که در بخش آزمون‌های کیفی فعالیت دارد، به ارزیابی این فناوری پرداخته است. AGM اعلام کرده است که این فناوری جدید می‌تواند تا 6 برابر خواص ضدخوردگی را در رنگ‌ها افزایش دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا