اخبار

رنگ های جدید زیست سازگار Baril Coatings معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  Royal DSM اعلام کرد که شرکت Baril Coatings نسل جدید رنگ های زیست سازگار را با استفاده از رزین های پایه گیاهی Decovery تولید کرده است. این رنگ ها به حفظ سلامتی مصرف کنندگان و حفظ محیط زیست کمک می کنند.

رزین های خانواده Decovery حاوی 30 تا 50 درصد مواد زیستی می باشند (مثل دانه های کرچک و ذرت و پوست درختان). استفاده از این رزین ها تولید دی اکسید کربن را تا 34 درصد کاهش می دهد و با استفاده از آن می توان پوشش های با ترکیبات آلی فرار (VOC) صفر یا پایین تولید کرد. رنگ های ساخته شده با این رزین ها از نظر خواص عملکردی مشابه رزین های اکریلیک پایه حلال متداول بر پایه نفت می باشد. 

 Baril Coatings یک شرکت هلندی است که تولید رنگ ها و پوشش ها را از سال 1982 آغاز کرده است. این شرکت بر روی محصولات زیست سازگار تمرکز دارد. Baril Coatings دارای واحد های تولیدی در هلند ، لهستان و امریکا می باشد. Baril Coatings با استفاده از رزین های Decovery شرکت DSM محصولات پایه گیاهی جدید با نام تجاری Copperant Altra  تولید کرده است.

Copperant Altra Wall Paint یک رنگ مات است که برای کاربرد های داخلی و خارجی استفاده می شود. این رنگ برای سطوح سنگی مثل بتن ، مصالح ساختمانی و گچ مناسب می باشد. این رنگ ها فاقد بو بوده و دارای خشک شدن کوتاهی می باشند. همچنین اعمال آنها نیز آسان است. به گفته Tineke Woort مدیر پروژه Decovery ، در حال حاضر رزین های Decovery توسط مشتریان مختلفی از جمله PPG (برای رنگ های بدون VOC با برند Sigma Air Pure ) و ICA (برای رنگ Iridea Bio ) استفاده می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا