اخبار

روز علم ایران و آلمان در دانشگاه علم و صنعت امروز با حضور نمایندگان دو کشور آغاز به کار کرد

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، برگزاری روز علم ایران و آلمان صبح امروز با حضور ۶۰ هیات علمی آلمانی و ۱۵۰ شخصیت علمی و دانشگاهی در دانشگاه علم و صنعت آغاز شد.

 دانشگاه علم و صنعت امروز و فردا هشتم و نهم اسفند ماه میزبان مراسمی تحت عنوان “روز علم ایران و آلمان” است که بر اساس توافق انجام شده این مراسم یک سال در کشور ایران و یک سال نیز در کشور آلمان برگزار شود. به طوری که اسفندماه سال آینده مراسم روز علم را در کشور آلمان برگزار می‌کنیم.

دانشگاه علم و صنعت با عنوان متولی ارتباطات علمی ایران و آلمان مسئولیت دارد ارتباطات علمی دو کشور را تسهیل کند. به طوری که در نتیجه مکاتبات انجام شده حدود 60 نفر از مسئولان علمی – پژوهشی کشور آلمان که از مقامات عالی‌رتبه دانشگاهی و علمی هستند، برای برگزاری مراسم به ایران خواهند آمد.

افراد و رؤسای مراکز علمی و دانشگاهی بزرگ و بین‌المللی کشور آلمان در قالب هیات 60 نفره و همچنین 150 نفر از رؤسا و مدیران 50 دانشگاه ایران در این روز گردهم خواهند آمد، ضمن اینکه از دستگاه‌های مختلف علمی نیز برای حضور در این کشور دعوت به عمل خواهد آمد تا نقشه راه علمی ایران و آلمان در سال آینده ترسیم شود.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا