اخبار

رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده‌های حوزه‌ تایر/امکان استقرار صاحبان ایده در حوزه‌ تایر در برج فناوری امیرکبیر/مهلت ارسال ایده

بسپار/ ایران پلیمر سرپرست مرکز نوآوری یک گروه صنعتی در حوزه تایر با اشاره به رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده‌های حوزه‌ پایه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت:‌ دانشجویان صاحب ایده در حوزه تایر می‌توانند طرح و پروپوزال خود را تا ۲۰ دی ماه به رویداد ارسال کنند و ایده‌های منتخب از حمایت نقدی و امکان استقرار در برج فناوری امیرکبیر بهره‌مند خواهند شد.

دکتر افشین آشفته در حاشیه رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده‌های حوزه تایر با اشاره به اینکه در گام اول این رویداد، اطلاعات کلی در مورد تایر، ساختار، انواع و روش‌های ساخت آن در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، گفت: در ادامه  این رویداد مدیران ما در پنلی که تشکیل شده چالش‌ها و فرصت‌های صنعت تایر را بیان می‌کند. و بعد از برگزاری این قسمت، دانشجویان ، اساتید و پژوهشگران می‌توانند فرصت ایده پردازی پیدا کرده و توانمندی‌شان را با نیاز صنعت تطابق دهند.

وی با اشاره به این که در ادامه این رویداد جلسات خلق ایده برگزار خواهد شد، افزود: آنجا به عنوان مرکز نوآوری یک گروه صنعتی در حوزه تایر به ایده‌های دانشجویی کمک می‌کنیم که پخته شوند و فرصت تشکیل استارتاپ برای آنها ایجاد شود.

سرپرست مرکز نوآوری این گروه صنعتی حوزه تایر خاطر نشان کرد: در نهایت به دانشجویان فرصت می‌دهیم پروپوزال خود را در حوزه‌ تایر برای ما بفرستند و در این مسیر همراه آنها هستیم تا استارتاپ‌های موفقی شکل دهند و مسائل ما را برطرف کنند.

آشفته، مهلت ارسال پروپوزال نهایی به این رویداد نوآورانه را ۲۰ دی ماه اعلام کرد و درباره‌ سطوح حمایتی از این رویداد، گفت: در سه سطح حمایت طلایی، نقره‌ای و برنزی از نوآوران حمایت خواهیم کرد. بدین صورت که در سطح طلایی ۳۰ میلیون تومان حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری ما در برج فناوری امیرکبیر و امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه‌ برای صاحبان ایده‌های برتر در حوزه‌ تایر فراهم می‌شود.

وی حمایت نقدی سطح نقره‌ای را ۱۰ میلیون تومان و حمایت نقدی از سطح برنزی را ۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ایده‌های برگزیده در سطح نقره‌ای نیز امکان استقرار در برج فناوری امیرکبیر و نیز امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهزات کارخانه را خواهند یافت. این در حالی است که در سطح برنزی امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه تا حد امکان برای فناوران فراهم است و نیز مشاوره فنی به آنها داده خواهد شد.

وی در پایان یاد آور شد: در انتخاب تعداد طرح‌های برگزیده هر سطح محدودیتی وجود ندارد و به عنوان مثال ممکن است ۱۰ نفر در سطح طلایی انتخاب شوند.

جلسات خلق ایده رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده‌های حوزه پایه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال برگزاری است و تاریخ ۱۳ آذر تا ۲۰ دی ماه به عنوان زمان ارسال طرح و پروپوزال به این رویداد تعیین شده است. ارزیابی ایده‌ها ۲۱ تا ۲۴ دی ماه انجام خواهد شد و در ۲۵ دی ماه نیز ارائه ۳ دقیقه‌ای و حمایت از منتخبان صورت می‌گیرد.

 

ایسنا

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا