اخبار

رکوردی تازه برای سازندگان ماشین آلات لاستیک و پلاستیک آلمان

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر آمریکا همچنان در راس مقاصد صادارتی و افزایش صادرات به کشورهای ایتالیا، برزیل و روسیه، درآمد خوبی را برای ماشین سازان آلمانی در سال 2018 رقم زد.

تولیدکنندگان ماشین آلات لاستیک و پلاستیک در آلمان رکورد تازه ای را در فروش ماشین آلات در سال جدید رقم زده اند. افزایش فروش در سال جدید در حدود 5 درصد نسبت به سال 2017 افزایش داشته است.

Ulrich Reifenhäuse   از اتحادیه سازندگان ماشین آلات لاستیک و پلاستیک آلمان VDMA می گوید: بسیار شادمان هستم که رشد فروش تا 4 درصد بیش از انتظار بوده است. از آنجایی که بحران اقتصادی سابقا بر تولیدکنندگان ماشین آلات لاستیک و پلاستیک هم اثر گذاشت، نگرانی هایی در این باره وجود داشت. ولی با رشد فروش امسال، در هشتمین سال رشد خود به صورت پیاپی قرار داریم. رونقی که در حال حاضر وجود دارد به صورت غیرمعمولی طولانی شده است.”

بیشترین رقم فروش در سال 2017 به آمریکا تعلق گرفت. در سال جدید نیز این رقم فروش از مرز 800 میلیون یورو هم خواهد گذشت. این در حالی است که چین هم به عنوان یکی از مهم ترین بازارها تلقی می شود. میزان فروش به این کشور نسبت به سال 2016 تا 14/3 درصد رشد داشته است. رقم این فروش به 717 میلیون یورو می رسد. در حالی که نیم میلیارد یورو هم طبق پیش بینی ها به این فروش اضافه خواهد شد.

در این بین ایتالیا در سال جدید موفق شده است رتبه ی خود را در خرید ماشین آلات از چهارم به دوم ارتقا دهد. ارزش ماشین آلات آلمانی رسیده به ایتالیا از طرف آلمان به 250 میلیون یورو در سال 2017 رسید. این رقم رشدی 32/1 درصدی را نسبت به سال های گذشته نشان می دهد.

پس از کاهشی طولانی مدت از فروش ماشین آلات فرآیند لاستیک و پلاستیک به روسیه، در سال های اخیر روندهای رو به رشدی مشاهده شده است. در حالی که میزان صادرات این محصولات به روسیه 34/1 درصد رشد نشان داده است. این مساله عمدتا به رشد بسته بندی در بازار محلی این کشور مربوط می شود. ظرفیت صادارت این ماشین آلات به روسیه تا 114 میلیون یورو خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا