اخبار

رییس هیات مدیره انجمن صنایع همگن پلاستیک: همراهی تشکلها، از مهمترین ویژگی های تهران پلاست است

بسپار می نویسد، رییس هیات مدیره انجمن همگن پلاستیک استان تهران گفت: انجمن‌های مطرح و متخصص در عرصه صنعت پلاستیک در نمایشگاه تهران پلاست حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهر آفتاب، محمد بختیاری با اشاره به این که نمایشگاه تهران پلاست برای نخستین بار برگزار می‌شود، اظهارداشت: در نمایشگاه گذشته ایران پلاست به دلیل عدم هماهنگی در بحث تاریخ برگزاری، برخی از اعضای انجمن و فعالان صنعت پلاستیک از حضور در آن نمایشگاه باز ماندند.

رئیس هیئت مدیره انجمن همگن پلاستیک تهران، افزود: پس از عدم حضور برخی انجمن ها و فعالان صنعت پلاستیک در نمایشگاه ایران پلاست، با پیگیری‌ها و جلسات مختلفی که بین اعضا در مورد نمایشگاه جایگزین برگزار شد، بنا برآن نهادیم تا نمایشگاه تخصصی‌تر تحت عنوان تهران پلاست در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های انجمن همگن پلاستیک برای شرکت در نمایشگاه تهران پلاست، گفت: حضور انجمن در نمایشگاه قطعی شده است و برای برنامه ریزیهای بیشتر تشکیل جلسه خواهیم داد.

بختیاری با بیان اینکه برگزاری همایش و حضور میهمانان متخصص در کیفیت برگزاری نمایشگاه تاثیر خواهد گذاشت، ابراز کرد: امروز در مورد نحوه برگزاری همایش و دعوت از میهمانان برای شرکت در نمایشگاه تهران پلات توسط انجمن تصمیم گیری می‌شود.

وی با اشاره به ویژگیهای نمایشگاه تهران پلاست گفت: تخصصی تر بودن و حضور قوی انجمنها و تشکلهای وابسته بخش خصوصی از مهمترین ویژگیهای نمایشگاه تهران پلاست خواهد بود.

بختیاری افزود: با استقبال خوبی که شده است امیدواریم در سالهای آینده نمایشگاه تهران پلاست با کیفیت بالاتر از آن چه که هست برگزار شود و مطمعناً جایگزین بسیار مناسبی برای نمایشگاه‌های عرصه صنعت پلاستیک خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا