اخبار

ساخت واحد جدید تولید استیلن توسط BASF

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت پتروشیمیایی آلمانی BASF اخیرا از ساخت یک واحد تولیدی استیلن در مقیاس جهانی در مرکز تولیدی خود در Ludwigshafen خبر داد. این پروژه اواخر سال 2019 کلید خواهد خورد و جایگزین واحدی خواهد شد که در حال حاضر در حال تولید می باشد. این واحد جدید ظرفیت تولیدی بالغ بر 90000 تن را دارا بوده و از برترین فرآیندهای تولیدی در دنیا بهره خواهد برد.

طبق گفته ی رئیس بخش تولید محصولات واسطه در شرکت BASF، با ساخت این واحد تولیدی جدید تامین این محصول واسطه که ماده ای کلیدی برای بسیاری از تولیدات شناخته می شود تضمین خواهد شد. این کار رقابت پذیری این شرکت را بهبود داده و نقش آن را در تامین زنجیره ی ارزشی این محصول پر رنگتر خواهد نمود. این شخص اضافه کرد که شرکت BASF بیش از 50 سال در تولید استیلن فعالیت داشته و طی سالیان فرآیند تولید آن را بهینه نموده است. بنابراین این واحد تولیدی جدید طبق آخرین دستاوردهای فناوری این شرکت مشغول به کار خواهد شد.

استیلن برای BASF محصولی بسیار مهم تلقی شده چراکه علاوه بر فروش به واحدهای تولیدی دیگر، در تولید بسیاری از محصولات همین شرکت نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در تولید این محصول، بهره وری از منابع مختلف، هم افزایی های تولیدی عالی و مسیرهای تامینی کوتاه مد نظر قرار گرفته است.

با این فرآیند تولید مدرن، جایگاه BASF در Ludwigshafen مستحکم تر خواهد شد. این فرآیند از مواد اولیه بسیار موثرتر بهره خواهد برد. علاوه بر این، حرارتی که حین این فرآیند تولید می شود برای تولید انرژی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به عنوان یک ماده ی شیمیایی، استیلن در تولیدات بسیاری از محصولات به عنوان ماده ی اولیه مصرف می شود. از جمله این تولیدات می توان به داروها، پلاستیک ها، حلال ها، مواد شیمیایی الکترونیکی و الیاف منسوجات با قابلیت کشسانی زیاد نام برد. مشتریان BASF از این محصول در مصارف تولید خودرویی، ساخت و ساز، درمانی و نساجی استفاده می نمایند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا