اخبار

ساخت پریفرم های PET در یک مرحله

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، یک سامانه‌ی نوآور برای تولید برخط پیش سازها توسط شرکت Sipa به صورت همکاری مشترک با شرکت EREMA برای اولین بار در تاریخ 4 تا 6 ماه سپتامبر گذشته معرفی شد.
این دستگاه که Xtreme Renew نام دارد تلفیقی از فناوری‌های سامانه‌ی Xtreme ساخت شرکت Sipa و سامانه‌ی Vacurema ساخت شرکت EREMA می‌باشد. این فناوری جدید پیش سازهای PET با 100 درصد قابلیت بازیافت را تولید نموده که دارای تمامی استاندارهای بسته بندی مواد غذایی می‌باشد. این پیش سازها دراین فناوری طی یک مرحله قابل تولید است. به این ترتیب که پیش ساز‌های PET مستقیما از پوسته‌های مصرف شده بدون تبدیل شدن به گرانول تولید می‌شوند.

این همکاری انجام شده بین دو تولیدکننده‌ ی بزرگ راه حل بسیار مناسبی را برای بازیافت PET به وجود می‌آورد. در واقع مذابی که با Vacurema تولید می‌شود استاندارهای در تماس با مواد غذایی بودن را داراست. این مذاب مستقیما از سامانه‌ی Xtreme که توسط شرکت Sipa ساخته شده است برای ساخت پیش سازها طی یک مرحله بدون ایجاد هرگونه مرحله‌ی خنک کنندگی واسطه و تولید گرانول مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزیت این تولید مستقیم، افزایش موثر بهروری مصرف انرژی بوده و تخریب‌های حرارتی کمتری برای PET ایجاد می‌شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا