اخبار

سازه رهاورد دنا: محصولات جدید خود را در نمایشگاه معرفی کردیم

بسپار/ ایران پلیمر مهرداد سلیمانی مدیر عامل شرکت  سازه رهاورد دنا است. این شرکت در زمینه ی تولید رنگ های ترافیکی، ساختمانی، صنعتی و اجرای پروژه های ترافیکی سوابق زیادی دارد اما این اولین دوره ای است که سازه رهاورد در نمایشگاه رنگ و رزین حاضر شده بود.
سلیمانی: وقتی نقص هایی را در رنگ های ساختمانی  مشاهده کردیم بر آن شدیم تا یک سری اتفاقات و خلاقیت ها را در رنگ های ساختمانی ایجاد و نظر مردم را در رابطه با این رنگ ها تغییر دهیم. پرسنل متخصص ما موفق به تولید رنگ های نانویی شده اند و این  ویژگی نانویی سبب شده که جلا، کیفیت و سازگار ی با محیط زیست این رنگ ها  افزایش یابد که برای اولین بار در خاورمیانه این اتفاق رخ داده است. استقبال خوبی هم در کشور های همسایه از محصولات جدید ما شده و درصدد هستیم تا این رنگ ها را صادر کنیم. همچنین ماندگاری و سازگاری با محیط زیست محصولات ترافیکی خود را در این سالها افزایش داده ایم.
بسپار- آیا برای تولید رنگ های پایه آب نیز برنامه ای دارید؟
سلیمانی: با توجه به شرایط اقلیمی کشور ما رنگ های پایه آب نیاز به اصلاحات دارند. تولید این رنگ ها را در دستور کار خود قرار داده ایم و امیدواریم که تلاش های انجام شده به زودی به ثمر بنشیند.
بسپار- آیا محصولی بود که در نمایشگاه رونمایی شده باشد توسط شرکت شما؟
سلیمانی: پیشتر با حضور وزیر صنایع از این محصول یعنی رنگ های ساختمانی نانو رونمایی و به بازار عرضه شده بود.
بسپار- آیا برنامه ای برای صادرات دارید؟
سلیمانی: بله، ما متخصصان قابلی در کشور داریم و باید از آن ها به خوبی استفاده کنیم. چون عضو انجمن دانش بنیان نیز هستیم برای اولین بار رنگ هایی را به خصوص در بحث نما تولید کردیم  و از طرف کشور های همسایه درخواست های زیادی برای صادرات آنها مطرح شده است.
بسپار- چه نظری در رابطه با نمایشگاه رنگ و رزین دارید و این نمایشگاه را چطور ارزیابی می کنید؟
سلیمانی: ما در سال های گذشته در  نمایشگاه رنگ و رزین شرکت نمی کردیم و مانند بسیاری از تولید کنندگان کارهای روزمره ی خود رابه سرانجام می رساندیم اما با توجه به این  که محصولات جدید باید به بازار و مشتریان معرفی می شدند به نمایشگاه آمدیم. تا الان نیز  نمایشگاه برای ما بسیار مفید بوده و توانسته رضایت ما را جلب کند.
اما قطعا” نواقصی در نمایشگاه وجود دارد. در مقایسه با سایر نمایشگاه های داخلی وضع بهتر است اما از دیدگاه بین المللی کاستی هایی وجود دارد که امیدواریم برطرف شود.
گلایه ای که داریم این است که تقاضای فضای بزرگتری داشتیم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
بسپار- آیا در سال های آینده سازه رهاورد را در نمایشگاه خواهیم دید؟
سلیمانی: بله حتما” در دوره های آینده ی این نمایشگاه حاضر خواهیم بود.
بسپار- آیا سازه رهاورد قصد ورود به تولید رنگ های خودرویی را ندارد؟
سلیمانی: در بحث رنگ های خودرویی فرومولاسیون آن آماده است و نمونه های خود را به خودرو ساز های داخلی ارایه کرده ایم و در لیست تامین کنندگان آنها قرار داریم اما متاسفانه شرایط اقتصادی تعریف چندانی ندارد  و تولید کنندگان انگیزه ای برای همکاری با خودرو سازان ندارند. اگر شرایط خودرو ساز ها تغییر کند ما نیز آماده ی همکاری با آنان هستیم.
بسپار- نمایشگاه هایی که در آن ها  تا به امروز شرکت کرده اید در چه زمینه هایی و در چه کشور هایی بوده است؟
سلیمانی: در زمینه ی رنگ های ترافیکی در نمایشگاه های کشور های آلمان، هلند و امارات حاضر بوده ایم.
مردم ما لایق بهترین ها هستند  و وظیفه ی خود می دانیم که در زمینه ی فعالیت خود بهترین را برای آن ها به ارمغان آوریم.

 

ادامه دارد…)

 

متن کامل این مقاله را در شماره 207 دوماهنامه پوشرنگ که در پایان دی ماه منتشر شده، بخوانید. 

 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق فیدیبو قابل دسترسی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا