اخبار

سامانه های راه گاه داغ جدید برای تولید اجزای صفحه ای/ چمدان ها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت HRSflow، اخیرا سامانه های راه گاهی داغ را برای تولید با کیفیت اجزای صفحه ای  (Planar Components) طراحی کرده است. تولید قطعات صفحه ای پیچیده با کیفیت منحصر به فرد از تلفیق سامانه های راه گاه داغ و مدل سازی های بی نظیر در فرایند قالب گیری تزریقی صورت می گیرد.

از جمله محصولات و قطعات صفحه ای می توان به بدنه های نازک چمدان ها و یا محافظ های لب تاب ها اشاره کرد که قادرند با استفاده از فناوری جدید ارائه شده توسط HRSflow تولید شوند.

بر خلاف ضخامت کم تا 1/8 میلی متری، چمدان ها با وزن تا ۲ کیلوگرم از پلی پروپیلن قابل تولید بوده که در نهایت، ساختار و عملکردی مناسب خواهد داشت. تولیدکنندگان سابقا به صورت سنتی حفره ها را با ابعاد 490×290×690 میلی متر با یک تک دروازه ی تزریق با قطر ۵ میلی متر که در مرکز سطح خارجی قرار دارد پر می کردند. شرکت HRSflow با کمک مدل سازی کامپیوتری که رفتار جریانی را مدل کرده است، شرایط فشاری را حین تولید تخمین می زند. راه حل اصلی استفاده از یک تک نازل محوری عنوان شد. بر خلاف مسیر جریان طولانی، طراحی صورت گرفته تولید صفحاتی با داشتن حداقل نقص، تضمین شده و صفحاتی بسیار با کیفیت تولید خواهد شد.

با توجه به هندسه ی داخلی بهینه شده با حداقل نقاط مرده، تغییر رنگ به سرعت امکان پذیر خواهد بود. صفحات بدنه های چمدان ها در ۱۵ رنگ مختلف قابل تولید شدن خواهد بود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا